Kadett E GSi 16v - Kubi
+5
vdolek
Mattes
Halis
m.artty
kubi
9 posters
Strana 1 z 2
Strana 1 z 2 • 1, 2
Kadett E GSi 16v - Kubi
Ahoj, tak na Marttyho naléhání jsem se teda konečně taky přihlásil... už jsem na OOS nějakou dobu chodil, ale spíš jen koukat.... tak snad nebude vadit, že hned můj první post je zároveň moje auto, ale na straně druhé, aspoň důkaz, že to myslím s Oplíkama vážně
Vím, že to není žádný oldschool, věkem je to spíš youngtimer, ale skládám si ho už pár let pěkně pomaličku a 5dvéřových GSi 16v taky není moc.... tak tady to je.....
Takže popořadě.
23.10.2006 - to jsem si koupil své první auto. Za lidových 18.000,- Kč to byl epesní Kadett E Hatchback 5dvéř. v barvě stalbsilber. Auto bylo "skoro fplný palbě" kromě kůže, klimy, BC, vyhřívaných sedaček, elektrických zrcátek, ABS, otáčkoměru, litých kol, mlhovek a airpytlů. Ale mělo to centrál a volant ze starší verze GSi! A to se přece počítá :-D
V té době už měl trošku rezavé lemy a jak se později ukázalo neměl kus podlahy u řidiče a na obou stranách vzadu a taky zadní kapsy a kus nosníku ( ) ale fajn bylo, že jsem k němu měl až do r. 1997 servisní knížku a od té doby ho měl v ČR starší pán, takže podle všeho auto naprosto nebourané. Postupně se teda auto vyvařilo a hádám, že se ještě vyvařovat bude
S původním jednobodem Multec, 1300ccm, 44kw jsem jezdil poměrně spokojeně, spotřeba kolem 6.5 litrů (dokud neodešla lambda). To jsem byl ještě na střední takže se na to daly poklice, žluté potahy sedadel z VW (hehe ) a sem tam se vyměnila nějaká maličkost. Posléze přišel na řadu podvozek JOM 50/30, který tam je vlastně dodnes i když se mi už válí v garáži pružiny KONI, jen se musím dokopat je nasadit.
Další step forward byl nákup alu kol. Moc peněz nazbyt nebylo takže výběr byl omezený. Nakonec jsem kápnul na Keskiny KT1 7,5/9x16. Jejich stav byl mírně řečeno tragický, ale postupně se daly trošku dokupy, vyleštily a tím, že se stejně musely vyvařovat lemy se i nadvařily aby tam 9x16 ET 15 vešly Bez serva to byla legrace s tím točit...
Dál přišly maličkosti jako nové autorádio, sedačky Recaro z verze Frisco a také jsem foukl origo Clubácké předface nárazníky do černa. Rozsypaný tlumič výfuku se nahradil univerzálem od Remusu, vyměnil origo zadní světla za dobové Irmscher v tmavém provedení a dopředu se nastěhovala žlutá mlhovka a bílé blinkry z GSi. To byl rok 2009.
V té době jsem začal chodit na Univerzitu, brigád přibylo a tak jsem začal uvažovat, co dál. V té době přišla nabídka na koupi motoru C20NE (2.0 8v 85kw) od Lukina a tak jsem se rozhodl, že když už si to teda hodlám nechat a dál spravovat, tak s pořádným motorem. Mezitím mi to 1,3i motor pod kapotou značně usnadnil tím, že spáchal harakiri v podobě záseku olejového čerpadla. Z 8v jsem splašil i Recaro GSi interiér pro 5dv. (tapce plus všecky sicny Recaro), prahové lišty na 5dvéřa a Check control.
Ale protože já nemůžu nic dělat jednoduše a vše se pod mou taktovkou musí komplikovat tak se stalo to, že když jsem Kadetta očesal na holou karoserii a s kamarádem jsme se tam chystali nacpat NEčko přišla Corleonovská nabídka - taková, která se neodmítá. Na netu se objevil inzerát na místního Kadetta GSi na kterého jsem už pár let koukal. Šlo o stejný model jen s motorem C20XE (2.0 16v 110kw). Původně ho chtěl Tiger.s do Corsy ale nakonec mi jej přepustil (díky kamaráde :-) ) a tak se dala s pánem řeč a z původní ceny 5.000,- jsme spadli na "buď mi dejte 1.000,- a odvezte si to, nebo to odvezu do žida..." Co následovalo asi netřeba komentovat. Tak rychle jsem domů pro prachy nikdy neletěl
A tím začla fáze 2. Motor 2.0 16v byl osazen Cosworth hlavou (ta narozdíl od hlav Kolben Schmidt nemá tendenci praskat vlivem použitého materiálu. Navíc Coscast hlavy mívají i blok a střeva od Cosworthu co jsem se dočetl a tudíž celkově ten motor vydrží daleko víc než Kolbeny i když znám dost lidí co jsou s nima spokojeni....) a jak mi bylo řečeno, nebyl s ním ani s 245.000 km na krku sebemenší problém. (Na vztek všem, co tvrdí, že tyto motory se sraly.... nepravda! ). Byly na něm nové rozvody, nikde nic neteklo, startoval na brnk a tak se nastěhoval i s převodovkou pod kapotu bývalé 1,3i. Z GSi, zvané díky své barvě karkule, se na můj vůz dále nastěhovaly GSi nárazníky, výfuk, těhlice, volant, digi přístrojovka, zadní kotoučová náprava, přední brzdiče ATE, kotouče Brembo Max, mlhovky, olejový chladič a pár dalších věcí na které jsem určitě zapomněl.... Výměnu motoru jsme realizovali u kamaráda, který má s těmito motory velké zkušenosti a během pár dní bylo hotovo. Jediný problém byl s nižší příčkou předního čela takže se musel použít chladič z 8v. Jinak je vše „plug'n'play“. GSi maj taky jinak řešenou nádrž, je tam externí čerpadlo, kdežto 1,2-1,8 mají čerpadlo v nádrži. Vyřešilo se to šalamounsky, čerpadlem z Astry F 1,6 16v, ta ho má interní ale silnější a tak v poho utáhne C20XE.
Pak už nastalo laborování u mě v garáži s podvozkem, kastlí atd. Brzdiče se rozebraly, vyměnily se prachovky, gumičky a natřely se na zeleno. Řízení bylo vyměněno za servo z Astry. Zadní náprava i přední persony byly očištěny a natřeny černým alkytonem. Přišly nové čepy, kosti stabilizátorů a ty se natřely na modro (styl ne ). Z GSi jsem si ještě nechal origo Ronal alu kola a spoustu dalších nesmyslů.
Od Marttyho jsem nabral Fridrich power-cap místo SFI boxu sání, což by mělo hnout s výkonem o pár kw výše. V Německu to mívaly auta s C20XE zapsaný v TP (stejně jako já, jen to v česku asi už zapoměli přepsat) a tam ten motor měl 115kw, ale to je u motoru se čtvrt mega na krku po dvaceti letech provozu spíše relativní hodnota a nějak mě to ani netrápí.... Nakonec přišly ještě svíčky NGK V-Line.
Letos v zimě mám v plánu konečně zprovoznit el. okénka a el. zrcátka, a hlavně nalakovat, na což se chystám již déle ale nejdřív nebyly penízky a teď zas nemám už možnost používat 2. auto a něčím musím jezdit do práce. Takže to asi nechám na zimu... A na jaře je v plánu ještě výměna kol za nějaké 7x15. Nejlépe něco dobového nebo něco v racing looku, neb už mě nebaví se děsit patníků když mi trčí lem kola ven. Výhledově pak vyměnit výfuk za origo kterýmu by se pochromovaly koncovky. Tím by s vyjímkou kol mělo být auto ve víceméně sériovém stavu, což byl tak nějak účel. I co se laku týče, tak přijde opět ten stejný který tam je, jde jen o to, že místní ožralci si mé auto pletou s barem, nebo boxovacím pytlem takže je potřeba opravit všecky promáčkliny a šrámy. V neposlední řadě mám senhaný Board Computer jen musím počkat až se ke mně dostane.
Samotnou výměnu motoru a elektriky jsem nedělal přímo já, já byl jen "podržráčna" neb to bylo moje poprvé (a naposled) ale jinak zbytek jsme dělali v garáži s kamarádem mechanikem, bez něj bych to asi nezvlád tak se mu tímto klaním, že mě při tom nezabil, těch cigár co nad tím nervama chudák vykouřil
A nakonec bych si dovolil jednu citaci z básně E. A. Poea Raven (Havran) – „Nevermore“
Kdo to dočetl až sem ten má můj obdiv... ještě pár fotografií jak šel vývoj....
Vím, že to není žádný oldschool, věkem je to spíš youngtimer, ale skládám si ho už pár let pěkně pomaličku a 5dvéřových GSi 16v taky není moc.... tak tady to je.....
Takže popořadě.
23.10.2006 - to jsem si koupil své první auto. Za lidových 18.000,- Kč to byl epesní Kadett E Hatchback 5dvéř. v barvě stalbsilber. Auto bylo "skoro fplný palbě" kromě kůže, klimy, BC, vyhřívaných sedaček, elektrických zrcátek, ABS, otáčkoměru, litých kol, mlhovek a airpytlů. Ale mělo to centrál a volant ze starší verze GSi! A to se přece počítá :-D
V té době už měl trošku rezavé lemy a jak se později ukázalo neměl kus podlahy u řidiče a na obou stranách vzadu a taky zadní kapsy a kus nosníku ( ) ale fajn bylo, že jsem k němu měl až do r. 1997 servisní knížku a od té doby ho měl v ČR starší pán, takže podle všeho auto naprosto nebourané. Postupně se teda auto vyvařilo a hádám, že se ještě vyvařovat bude
S původním jednobodem Multec, 1300ccm, 44kw jsem jezdil poměrně spokojeně, spotřeba kolem 6.5 litrů (dokud neodešla lambda). To jsem byl ještě na střední takže se na to daly poklice, žluté potahy sedadel z VW (hehe ) a sem tam se vyměnila nějaká maličkost. Posléze přišel na řadu podvozek JOM 50/30, který tam je vlastně dodnes i když se mi už válí v garáži pružiny KONI, jen se musím dokopat je nasadit.
Další step forward byl nákup alu kol. Moc peněz nazbyt nebylo takže výběr byl omezený. Nakonec jsem kápnul na Keskiny KT1 7,5/9x16. Jejich stav byl mírně řečeno tragický, ale postupně se daly trošku dokupy, vyleštily a tím, že se stejně musely vyvařovat lemy se i nadvařily aby tam 9x16 ET 15 vešly Bez serva to byla legrace s tím točit...
Dál přišly maličkosti jako nové autorádio, sedačky Recaro z verze Frisco a také jsem foukl origo Clubácké předface nárazníky do černa. Rozsypaný tlumič výfuku se nahradil univerzálem od Remusu, vyměnil origo zadní světla za dobové Irmscher v tmavém provedení a dopředu se nastěhovala žlutá mlhovka a bílé blinkry z GSi. To byl rok 2009.
V té době jsem začal chodit na Univerzitu, brigád přibylo a tak jsem začal uvažovat, co dál. V té době přišla nabídka na koupi motoru C20NE (2.0 8v 85kw) od Lukina a tak jsem se rozhodl, že když už si to teda hodlám nechat a dál spravovat, tak s pořádným motorem. Mezitím mi to 1,3i motor pod kapotou značně usnadnil tím, že spáchal harakiri v podobě záseku olejového čerpadla. Z 8v jsem splašil i Recaro GSi interiér pro 5dv. (tapce plus všecky sicny Recaro), prahové lišty na 5dvéřa a Check control.
Ale protože já nemůžu nic dělat jednoduše a vše se pod mou taktovkou musí komplikovat tak se stalo to, že když jsem Kadetta očesal na holou karoserii a s kamarádem jsme se tam chystali nacpat NEčko přišla Corleonovská nabídka - taková, která se neodmítá. Na netu se objevil inzerát na místního Kadetta GSi na kterého jsem už pár let koukal. Šlo o stejný model jen s motorem C20XE (2.0 16v 110kw). Původně ho chtěl Tiger.s do Corsy ale nakonec mi jej přepustil (díky kamaráde :-) ) a tak se dala s pánem řeč a z původní ceny 5.000,- jsme spadli na "buď mi dejte 1.000,- a odvezte si to, nebo to odvezu do žida..." Co následovalo asi netřeba komentovat. Tak rychle jsem domů pro prachy nikdy neletěl
A tím začla fáze 2. Motor 2.0 16v byl osazen Cosworth hlavou (ta narozdíl od hlav Kolben Schmidt nemá tendenci praskat vlivem použitého materiálu. Navíc Coscast hlavy mívají i blok a střeva od Cosworthu co jsem se dočetl a tudíž celkově ten motor vydrží daleko víc než Kolbeny i když znám dost lidí co jsou s nima spokojeni....) a jak mi bylo řečeno, nebyl s ním ani s 245.000 km na krku sebemenší problém. (Na vztek všem, co tvrdí, že tyto motory se sraly.... nepravda! ). Byly na něm nové rozvody, nikde nic neteklo, startoval na brnk a tak se nastěhoval i s převodovkou pod kapotu bývalé 1,3i. Z GSi, zvané díky své barvě karkule, se na můj vůz dále nastěhovaly GSi nárazníky, výfuk, těhlice, volant, digi přístrojovka, zadní kotoučová náprava, přední brzdiče ATE, kotouče Brembo Max, mlhovky, olejový chladič a pár dalších věcí na které jsem určitě zapomněl.... Výměnu motoru jsme realizovali u kamaráda, který má s těmito motory velké zkušenosti a během pár dní bylo hotovo. Jediný problém byl s nižší příčkou předního čela takže se musel použít chladič z 8v. Jinak je vše „plug'n'play“. GSi maj taky jinak řešenou nádrž, je tam externí čerpadlo, kdežto 1,2-1,8 mají čerpadlo v nádrži. Vyřešilo se to šalamounsky, čerpadlem z Astry F 1,6 16v, ta ho má interní ale silnější a tak v poho utáhne C20XE.
Pak už nastalo laborování u mě v garáži s podvozkem, kastlí atd. Brzdiče se rozebraly, vyměnily se prachovky, gumičky a natřely se na zeleno. Řízení bylo vyměněno za servo z Astry. Zadní náprava i přední persony byly očištěny a natřeny černým alkytonem. Přišly nové čepy, kosti stabilizátorů a ty se natřely na modro (styl ne ). Z GSi jsem si ještě nechal origo Ronal alu kola a spoustu dalších nesmyslů.
Od Marttyho jsem nabral Fridrich power-cap místo SFI boxu sání, což by mělo hnout s výkonem o pár kw výše. V Německu to mívaly auta s C20XE zapsaný v TP (stejně jako já, jen to v česku asi už zapoměli přepsat) a tam ten motor měl 115kw, ale to je u motoru se čtvrt mega na krku po dvaceti letech provozu spíše relativní hodnota a nějak mě to ani netrápí.... Nakonec přišly ještě svíčky NGK V-Line.
Letos v zimě mám v plánu konečně zprovoznit el. okénka a el. zrcátka, a hlavně nalakovat, na což se chystám již déle ale nejdřív nebyly penízky a teď zas nemám už možnost používat 2. auto a něčím musím jezdit do práce. Takže to asi nechám na zimu... A na jaře je v plánu ještě výměna kol za nějaké 7x15. Nejlépe něco dobového nebo něco v racing looku, neb už mě nebaví se děsit patníků když mi trčí lem kola ven. Výhledově pak vyměnit výfuk za origo kterýmu by se pochromovaly koncovky. Tím by s vyjímkou kol mělo být auto ve víceméně sériovém stavu, což byl tak nějak účel. I co se laku týče, tak přijde opět ten stejný který tam je, jde jen o to, že místní ožralci si mé auto pletou s barem, nebo boxovacím pytlem takže je potřeba opravit všecky promáčkliny a šrámy. V neposlední řadě mám senhaný Board Computer jen musím počkat až se ke mně dostane.
Samotnou výměnu motoru a elektriky jsem nedělal přímo já, já byl jen "podržráčna" neb to bylo moje poprvé (a naposled) ale jinak zbytek jsme dělali v garáži s kamarádem mechanikem, bez něj bych to asi nezvlád tak se mu tímto klaním, že mě při tom nezabil, těch cigár co nad tím nervama chudák vykouřil
A nakonec bych si dovolil jednu citaci z básně E. A. Poea Raven (Havran) – „Nevermore“
Kdo to dočetl až sem ten má můj obdiv... ještě pár fotografií jak šel vývoj....
Naposledy upravil kubi dne Tue Jan 17, 2012 2:50 am, celkově upraveno 1 krát
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
plán na nadcházející čtvrletí
- lak - originál stříbrný
- již objednán výfuk origo GSi 16v
- pružiny KONI - válí se v garáži
- dodělat interiér - ten je ted jak po bombardování
- pokud budou penízky, vyměnit 9x16 za nějaké 7x15 s nízkým ET
- el. okna a špígle made by martty
- lak - originál stříbrný
- již objednán výfuk origo GSi 16v
- pružiny KONI - válí se v garáži
- dodělat interiér - ten je ted jak po bombardování
- pokud budou penízky, vyměnit 9x16 za nějaké 7x15 s nízkým ET
- el. okna a špígle made by martty
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Okna již brzy.... už jen čekám na ten ovladač no, pak to sbalím to bedny a posílám
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Je opravdu dobře, že jsi tady a vítám tě u nás.
Halis- Poèet pøíspìvkù : 437
Join date : 28. 07. 10
Location : Mělník
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
A on se pořád bál, že má moc nové auto
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Díky, no, tak ono hlavně až tak není na co koukat, vypadá to teď strašně, interiér jak v BVP, laků všehovšudy víc barev než maj na tuning cupu, ale to se snad brzy všecko dá do pořádku
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
m.artty napsal:A on se pořád bál, že má moc nové auto
:-))) nový jak pro koho. Pro někoho starý,pro někoho mladý :-) za mě střed,hlavně další pOPELista. Možná drobet škoda,že to neni origo GSi,ale určitě tak vypadat bude,jen tak dál :-)))))
Mattes- Poèet pøíspìvkù : 333
Join date : 14. 08. 10
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Kubi-hotovej spisovatel já bych to psal celej den.Ty Keskiny se mi líbí,docela bych je vyzkoušel na svý auto jestli by tam šly.
vdolek- Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 01. 01. 11
Age : 55
Location : Dolany u Plzně
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Tak do origo stavu se to směřuje ono je to normálně přes Opela řešený, takže to není žádná divočina, karoserie u Kadettů E jsou nachlup totožný, čili to má normálně noty na GSi a vše je schválené přímo Opelem záměr je aby to bylo pokud možno origo GSi jen s kolama, na podvozku a s co nejlepší dobovou výbavou když vidím, kolik je GSi zničenejch tuzingem tak se to s Marttym snažíme nějak zvrátit... a snad se nám to podaří
Ono pro ty Éčka je teď celkem nešťastná doba... když to bylo 10 let staré tak to ještě něco stálo a lidi se o to starali, dneska to je za pakatel, veteránisty to ještě zatím nezajímá a tak mnohdy jediný, kdo to dostane do ruk je osmnáctiletý pták s kšiltovkou alá parapet natočenou severo-severo-západ, pověsí neony, lamináty, řízne péra, namatlá palubku na červeno a konec....
Ono pro ty Éčka je teď celkem nešťastná doba... když to bylo 10 let staré tak to ještě něco stálo a lidi se o to starali, dneska to je za pakatel, veteránisty to ještě zatím nezajímá a tak mnohdy jediný, kdo to dostane do ruk je osmnáctiletý pták s kšiltovkou alá parapet natočenou severo-severo-západ, pověsí neony, lamináty, řízne péra, namatlá palubku na červeno a konec....
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Tolik fotek a informací za jeden den Já jen koukám
Pěknej kousek V laku to bude krasavec
Pěknej kousek V laku to bude krasavec
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
No je to skoro dva roky co tam mám ten motor, kéžby to vše šlo tak rychle jako nahodit foto.... na lak se zajdu doufám dnes domluvit, a snad se vše zadaří... ale práce pořád spousta... nicméně, bez toho by to nebyla sranda
Vdolek: Stav se, Opava není tak daleko
Vdolek: Stav se, Opava není tak daleko
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Pánové, tak mě napadá, určitě z vás tu někdo bude vědět ohledně chromování... potřebuju nachromovat koncovky výfuku - origo na 16v jsou černé hnusné a tak mě napadlo zda jde nachromovat jen třeba část dílu
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Jen to všechno zjisti, vyzkoušej jak bude pasovat výfuk na auto a já si pak třeba taky pořídím
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
kubi-musim kouknout na glóbus,gde ta Opava leží a za druhý si musim udělat dřevěnou maketu a tu vyzkoušet na auto...
Zcela vážně-kola se mi líbí,ale dálka bude asi překážkou,vystřel cenu,ať je o čem přemejšlet.Díky
Zcela vážně-kola se mi líbí,ale dálka bude asi překážkou,vystřel cenu,ať je o čem přemejšlet.Díky
vdolek- Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 01. 01. 11
Age : 55
Location : Dolany u Plzně
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Kubi na nás kašle a vůbec sem nechodí tak to hold musím prozradit já... auto je v lakovně (bude originál stříbrná a černé lišty - jako to mám já) a když to dobře dopadne, tak říkal, že by se snad mohl ukázat i na jarní sraze
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Jak on žaluje jojo už lakujem, jen mě štve, že jsem si to nestih odstrojit sám - volal mi v sobotu že mám přijet v pondělí a celou neděli jsem byl v práci.... tak snad to dopadne dobře, mám na něj dobré reference a jarní srázek by byl fajn, ale vše se odvíjí od školy a práce
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
popojedem
a přišel malinký balíček
a vo vnútri totok
a přišel malinký balíček
a vo vnútri totok
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Tak to bude skvost , se spoustou nových komponentů. Máš teda do května co dělat
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
To jo ale znáš to, my vysokoškoláci... když potřebujem čas, tak si ho uděláme spíš mě brzdí to počasí co teď vládne.... já mám malinkou řadovou garáž a tyto věci budu dělat venku neb uvnitř ani neotevřu dveře a nerad bych je hned odřel tak snad bude teď už hezky
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
Někdy musíme ty naše sourozence společně nafotit. Jen by to chtělo ještě stejná kola
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: Kadett E GSi 16v - Kubi
kde je problém, nefotíš to z obou stran, tak ti dvě půjčím ne
kubi- Poèet pøíspìvkù : 19
Join date : 16. 01. 12
Strana 1 z 2 • 1, 2
Similar topics
» HISTORIE VOZŮ OPEL - ČLÁNKY
» BAZAR prodam koupím
» D - Kadett 1.3
» CO JE KDE NA PRODEJ A ZA KOLIK
» Kadett C2 Cabrio 2.2
» BAZAR prodam koupím
» D - Kadett 1.3
» CO JE KDE NA PRODEJ A ZA KOLIK
» Kadett C2 Cabrio 2.2
Strana 1 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|