OPELY A JINÉ ZAJÍMAVÉ KOUSKY Z ULIC
+16
Halis
DepecheMode
GeXeS
waltr
- Viktor -
xman
Lukas
LU2
jarda
technikrz
Schiza GSi
JindRat
Mattes
Tonda
Dominik Ascona
kuba-dc
20 posters
Strana 23 z 41
Strana 23 z 41 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 41
Re: OPELY A JINÉ ZAJÍMAVÉ KOUSKY Z ULIC
Z ulice Íránu
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPELY A JINÉ ZAJÍMAVÉ KOUSKY Z ULIC
Jedna plně naložená Avie od nás z ulice Co odváží Urbyho bejvalej dětskej pokoj
Tohle byla Urbyho postel
Jóó Viktor to má všechno pod palcem
Tohle byla Urbyho postel
Jóó Viktor to má všechno pod palcem
Re: OPELY A JINÉ ZAJÍMAVÉ KOUSKY Z ULIC
Tohle je prej Škodovka 1100 GT, je to možné??? To vůbec neznám
Re: OPELY A JINÉ ZAJÍMAVÉ KOUSKY Z ULIC
Tak je to fakt ... jsem si to vygoogloval Je to pěkné ale ty zadní světla ze stovky jsou obludné
ÚVMV 1100 GT (také Škoda 1100 GT) je československý prototyp sportovního kupé s motorem vzadu a pohonem zadních kol vzniklý v Ústavu pro výzkum motorových vozidel. Vývoj probíhal v letech 1966-1970 kdy vznikl první prototyp se samonosnou karoserií. Na výrobě se podílel Letov v Praze (forma) a Karosa ve Vysokém Mýtu (zhotovení). Na podzim 1970 bylo vystaveno v Plzni a v roce 1971 na ženevském autosalonu kde mělo velký úspěch. Výroba se plánovala ve Svazarmu Odry, kde byla rozpracována čtyřkusová série.
Celkem bylo postaveno 6 těchto vozů s použitím povrchových laminátových dílů na podvozkové plošině Škoda 100. Kromě bílého originálu z Letova, se další dva (červený a bílo-modrý) účastní závodů historických vozů, mají úpravy na podvozku, elektronová kola s pneumatikami AVON, rozšířené blatníky, místo zadního skla lehčí žebrovaná víka, závodní sedačky a u jednoho vozu je motor 1300 ze stotřicítek. Dva červení a jeden bílý exemplář pak mají běžné SPZ okresu Nový Jičín.[1]
Jeden příbuzný vůz postavil roku 1977 v Kolíně konstruktér J.Švec, který odkoupil od M.Vágnera formy z Letova. Byl to závodní speciál s podstatně sníženou karosérií a podvozek i motor pocházel ze Škody 130 RS. Později dostal mohutné zadní křídlo, motor Alfa Romeo (řadový čtyřválec, 2000cm3) a pojmenován byl Škoda AR 2000.
ÚVMV 1100 GT (také Škoda 1100 GT) je československý prototyp sportovního kupé s motorem vzadu a pohonem zadních kol vzniklý v Ústavu pro výzkum motorových vozidel. Vývoj probíhal v letech 1966-1970 kdy vznikl první prototyp se samonosnou karoserií. Na výrobě se podílel Letov v Praze (forma) a Karosa ve Vysokém Mýtu (zhotovení). Na podzim 1970 bylo vystaveno v Plzni a v roce 1971 na ženevském autosalonu kde mělo velký úspěch. Výroba se plánovala ve Svazarmu Odry, kde byla rozpracována čtyřkusová série.
Celkem bylo postaveno 6 těchto vozů s použitím povrchových laminátových dílů na podvozkové plošině Škoda 100. Kromě bílého originálu z Letova, se další dva (červený a bílo-modrý) účastní závodů historických vozů, mají úpravy na podvozku, elektronová kola s pneumatikami AVON, rozšířené blatníky, místo zadního skla lehčí žebrovaná víka, závodní sedačky a u jednoho vozu je motor 1300 ze stotřicítek. Dva červení a jeden bílý exemplář pak mají běžné SPZ okresu Nový Jičín.[1]
Jeden příbuzný vůz postavil roku 1977 v Kolíně konstruktér J.Švec, který odkoupil od M.Vágnera formy z Letova. Byl to závodní speciál s podstatně sníženou karosérií a podvozek i motor pocházel ze Škody 130 RS. Později dostal mohutné zadní křídlo, motor Alfa Romeo (řadový čtyřválec, 2000cm3) a pojmenován byl Škoda AR 2000.
Strana 23 z 41 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 41
Similar topics
» ZAJÍMAVÉ OPELY NA OPEL TREFFEN A ČESKÝCH TUNING SRAZECH
» ZAJÍMAVÉ AKCE
» Klubové Opely v tisku - Články
» Opely v podzimní přírodě - Foto Mix
» Sobotní rubrika: Ženy a Opely pro příjemnější den :-)
» ZAJÍMAVÉ AKCE
» Klubové Opely v tisku - Články
» Opely v podzimní přírodě - Foto Mix
» Sobotní rubrika: Ženy a Opely pro příjemnější den :-)
Strana 23 z 41
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru