RADKOVO CORSA-A - PO RENOVACI MOTOROVÉHO PROSTORU
Strana 1 z 1
RADKOVO CORSA-A - PO RENOVACI MOTOROVÉHO PROSTORU
Motorový prostor kompletně očištěn, odstranění protipožární přepážky a všech zbytečností jako držák na expansku a nádobku na ostřikovače.Odstranění tlumící hmoty a větráku s topením, baterie přestěhovaná za sedadlo spolujezdce. Motorový prostor zahlazen a nalakován do barvy vozu. Elektrika ke světlům vedená v podbězích. Nachromován posilovač brzd a kompletní výměna brzdového potrubí.
Motor byl kompletně rozhozenej. Blok a časti nastříkány červenou barvou od Folia Tec určenou na motory.
Motor komplet po GO. Snížená hlava o cca. 0,8 mm. Vyleštěny sací a výfukové kanály. Zabroušeny sedla ventilů a speciální zbroušení tří úhlů na ventilech. Odstranění termostatu. Většina elektriky k motoru tažená středem kabiny otvorem místo potrubí k topení. Odlehčenej setrvačník o 2 Kg a vyváženej. Keramická spojka. Výfukové svody Risse Motorsport 4 - 1 a jsou omotámy thermopáskou od Cool it. Bez katalizátoru a koncový tlumič Supersprint Gr. N
Vzduchový kit přímého sání KN 57i. Pochromované díly jako víko ventilů, rozvodové kolo a řemenice, alternátor, poloosy, dekl na převodovce a různé držáky.
Similar topics
» Michaelovo bývalá Corsa A1, Corsa A1 TR a současný Kadett C2 Limo
» Klubové Opely v tisku - Články
» Můj OPEL REKORD-E v renovaci
» Urbyho OPEL KADETT-C COUPÉ 1975
» Vaše Opel projekty: Radkovo Ascona B
» Klubové Opely v tisku - Články
» Můj OPEL REKORD-E v renovaci
» Urbyho OPEL KADETT-C COUPÉ 1975
» Vaše Opel projekty: Radkovo Ascona B
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|