OPEL MOTORSPORT
+7
Radek GSi
Mattes
Urby
Schiza GSi
Halis
OPEL OLD SCHOOL
Tonda
11 posters
Strana 1 z 13
Strana 1 z 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
OPEL MOTORSPORT
Docela mazec Ascona 400 na okruhu...to vypadá že snad ani nemá soupeře. Ten v tom Ferrari snad musel překousnout volant
http://www.streetfire.net/video/ascona-racing-2008_644489.htm
http://www.streetfire.net/video/ascona-racing-2008_644489.htm
Tonda- Poèet pøíspìvkù : 173
Join date : 21. 07. 10
Re: OPEL MOTORSPORT
Foto Okruh Most 2002 - To mohla být podívaná
Téma Opel motorsport na stránkách:
http://commodore-a.blog.cz/rubrika/motorsport
Téma Opel motorsport na stránkách:
http://commodore-a.blog.cz/rubrika/motorsport
Re: OPEL MOTORSPORT
OPEL OLD SCHOOL: Není to tahle?
http://commodore-a.blog.cz/0708/opel-ascona-b-racing
Tak to je přesně ona jsi zatraceně rychlej u vkládání fotek
http://commodore-a.blog.cz/0708/opel-ascona-b-racing
Tak to je přesně ona jsi zatraceně rychlej u vkládání fotek
Tonda- Poèet pøíspìvkù : 173
Join date : 21. 07. 10
Re: OPEL MOTORSPORT
Tak tady jsou taky nějaký fotky
engine 4 cylinders 2 l 16v 10000rpm 295hp 25mKg
gearbox hewland SGT weight empty 735 Kg
engine 4 cylinders 2 l 16v 10000rpm 295hp 25mKg
gearbox hewland SGT weight empty 735 Kg
Tonda- Poèet pøíspìvkù : 173
Join date : 21. 07. 10
Re: OPEL MOTORSPORT
Ten motor to je fakt hovadinec!!!
Mám moc rád dobové foto:
KADETT-C GT/E MOTORSPORT (Franz Wittmann) 1976-1978 (A)
1977 - BARUM RALLYE (ČSSR) - 2. místo
http://commodore-a.blog.cz/0810/opel-old-school-cz-iii
http://commodore-a.blog.cz/0809/opelold-school-cz
http://commodore-a.blog.cz/0701/opel-rally-foto
Mám moc rád dobové foto:
KADETT-C GT/E MOTORSPORT (Franz Wittmann) 1976-1978 (A)
1977 - BARUM RALLYE (ČSSR) - 2. místo
http://commodore-a.blog.cz/0810/opel-old-school-cz-iii
http://commodore-a.blog.cz/0809/opelold-school-cz
http://commodore-a.blog.cz/0701/opel-rally-foto
Re: OPEL MOTORSPORT
CZ motorsport scéna -OPEL KADETT C COUPÉ
http://commodore-a.blog.cz/0903/oficialni-stranky-klubu-opel-old-school
Pěkné články na stránkách Manta clubu:
Rally Legend Boucles de Spa 2009
http://www.mantaclub.cz/bucle09.html
Stars and Stripe
http://www.mantaclub.cz/stars.html
24 hodin Nürburgringu
http://www.mantaclub.cz/24hodin010.html
A tohle je pecka Škoda-Ford-Cosworth BDG, 1974 cm3, výkon 203 kW (276 k) a Škoda V8 Chevrolet o objemu pěti litrů s výkonem 346 kW (470 k)
Naše Škodovka, v kombinaci s osmiválcovým motorem a zavěšenim z formule....
A toto jsou informace o kterých nic netušily ani nejzarytější fanoušci fanoušci motorsportu
v naší republice ve své době.Nemám vlastní fotografie tohoto vozu, ale myslím, že by tato
kuriozita neměla v rubrice o škodovkách chybět. Tak tedy: Ostřílený pilot kategorie
Special Saloons a Super Saloons John Turner se při přezbrojování na sezónu 1974
rozhodnul, že jeho další vůz musí mít motor vzadu, jako jeho dříve úspěšný Hillman Imp.
Zbývalo najít vhodnou karoserii, která by pravidlům odpovídala.
Koupil u dealera škodovek jednu 110 R a na místě ji nechal odstrojit včetně motoru.
Se svým mechanikem Mikem Hannem se pak pustili do práce. Rozebrali Ledu formule
5000 a potřebné díly pasovali do skeletu erka. Podlahu uřízli hned za středovými sloupky
a motor zabudovali do tohoto prostoru v pomocném rámu ze 45 mm uzavřených profilů.
Kromě tohoto pomocného rámu a bezpečnostního rámu nepotřeboval skelet žádné další
zesílení. Tuhost zádě dostatečně držela původní přepážka, za níž byla zabudována nad
převodovkou palivová nádrž. Zavěšení pětiprvkové zadní nápravy z formule prý nečinilo
také žádné potíže. Motor se zakrýval kapotou, která trošku snížila pekelný hluk
v kabině. Vzduch do sání se přiváděl malými lapači u zadních bočních oken.
Kompletní článek zde: http://www.mantaclub.cz/bertha2.html
Super články Tondo
http://commodore-a.blog.cz/0903/oficialni-stranky-klubu-opel-old-school
Pěkné články na stránkách Manta clubu:
Rally Legend Boucles de Spa 2009
http://www.mantaclub.cz/bucle09.html
Stars and Stripe
http://www.mantaclub.cz/stars.html
24 hodin Nürburgringu
http://www.mantaclub.cz/24hodin010.html
A tohle je pecka Škoda-Ford-Cosworth BDG, 1974 cm3, výkon 203 kW (276 k) a Škoda V8 Chevrolet o objemu pěti litrů s výkonem 346 kW (470 k)
Naše Škodovka, v kombinaci s osmiválcovým motorem a zavěšenim z formule....
A toto jsou informace o kterých nic netušily ani nejzarytější fanoušci fanoušci motorsportu
v naší republice ve své době.Nemám vlastní fotografie tohoto vozu, ale myslím, že by tato
kuriozita neměla v rubrice o škodovkách chybět. Tak tedy: Ostřílený pilot kategorie
Special Saloons a Super Saloons John Turner se při přezbrojování na sezónu 1974
rozhodnul, že jeho další vůz musí mít motor vzadu, jako jeho dříve úspěšný Hillman Imp.
Zbývalo najít vhodnou karoserii, která by pravidlům odpovídala.
Koupil u dealera škodovek jednu 110 R a na místě ji nechal odstrojit včetně motoru.
Se svým mechanikem Mikem Hannem se pak pustili do práce. Rozebrali Ledu formule
5000 a potřebné díly pasovali do skeletu erka. Podlahu uřízli hned za středovými sloupky
a motor zabudovali do tohoto prostoru v pomocném rámu ze 45 mm uzavřených profilů.
Kromě tohoto pomocného rámu a bezpečnostního rámu nepotřeboval skelet žádné další
zesílení. Tuhost zádě dostatečně držela původní přepážka, za níž byla zabudována nad
převodovkou palivová nádrž. Zavěšení pětiprvkové zadní nápravy z formule prý nečinilo
také žádné potíže. Motor se zakrýval kapotou, která trošku snížila pekelný hluk
v kabině. Vzduch do sání se přiváděl malými lapači u zadních bočních oken.
Kompletní článek zde: http://www.mantaclub.cz/bertha2.html
Super články Tondo
Naposledy upravil OPEL OLD SCHOOL dne Mon Jan 17, 2011 8:03 pm, celkově upraveno 2 krát
Re: OPEL MOTORSPORT
Urby,dík za poklonu. A tady je ještě pohled pod kapoty jedné ze Škodovek...
Právě takovéhle monstrum sesadilo z pomyslného trůnu Britských okruhových závodů do té doby neporazitelnou Baby Berthu (Vauxhall Firenza)
Je jen škoda,že Vauxhall přestal podporovat šílenej projekt Megga Berthy (Vauxhall Cavalier),která by vrátila v závodech automobilku zpět na výsluní. Měla to být vlastně formule 5000, používaná v amerických sériích CAN-AM a tuhle šílenost s tvary Manty B měl pohánět neskutečný celohliníkový motor Reynolds-Chevrolet V8 o obsahu 8,1litru.
Právě takovéhle monstrum sesadilo z pomyslného trůnu Britských okruhových závodů do té doby neporazitelnou Baby Berthu (Vauxhall Firenza)
Je jen škoda,že Vauxhall přestal podporovat šílenej projekt Megga Berthy (Vauxhall Cavalier),která by vrátila v závodech automobilku zpět na výsluní. Měla to být vlastně formule 5000, používaná v amerických sériích CAN-AM a tuhle šílenost s tvary Manty B měl pohánět neskutečný celohliníkový motor Reynolds-Chevrolet V8 o obsahu 8,1litru.
Tonda- Poèet pøíspìvkù : 173
Join date : 21. 07. 10
Re: OPEL MOTORSPORT
Opel motorsport super.Jak Rallye tak okruhy a DTM
Jedna Omega co byla na srazu hengersberg 2008
Jedna Omega co byla na srazu hengersberg 2008
Schiza GSi- Poèet pøíspìvkù : 78
Join date : 16. 07. 10
Re: OPEL MOTORSPORT
Po Jardovo káře je v A&T 2/2011 ještě jedno zajímavé auto z Essenu
Jinak na dolní fotce pěkná jednostopá zhovadilost
Jinak na dolní fotce pěkná jednostopá zhovadilost
Strana 1 z 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Similar topics
» Zajímavý Opel Ascona A Motorsport
» Německý OPEL TUNING
» OPEL ASCONA A Motorsport - Rallye Pačejov 9/2020 - Foto: Wenda
» Motorsport: Ascona A GR 1.9SR z italské závodní stáje
» Opel Tisk: Kadett C1 1.2 Coupé 1977 - Opel Club & Trend 4/2000
» Německý OPEL TUNING
» OPEL ASCONA A Motorsport - Rallye Pačejov 9/2020 - Foto: Wenda
» Motorsport: Ascona A GR 1.9SR z italské závodní stáje
» Opel Tisk: Kadett C1 1.2 Coupé 1977 - Opel Club & Trend 4/2000
Strana 1 z 13
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru