OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
+2
m.artty
OPEL OLD SCHOOL
6 posters
Strana 1 z 3
Strana 1 z 3 • 1, 2, 3
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
Ono dneska potkat obyčejnou Ačkovou Corsu je docela problém... natož raritního sedana, kterých bylo vyrobeno asi podstatně méně...
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
To je vlastně fakt, Áčka jsou celkově fuč, stejně jako Kadett E
V sedanu bylo i Béčko
V sedanu bylo i Béčko
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
Tady jeden zajímavý sedan naprodej: http://allegro.pl/pilnie-sprzedam-opla-corse-swap-na-2-5-v6-i2161688016.html
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
Jo TR bych bral do sbírky.Nějaký dvoudvířko,ale je fakt že v německu jich k vidění moc není.Na srazech jsem viděl maximálně dvě
Radek GSi- Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 25. 04. 11
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
O Áčkovejch corsách je toho všude docela dost, tak to sem na fórum budu pomalu strkat, první zajímavost je tenhle spider a spol.
Text přeloženej překladačem
Na autosalonu IAA 1983 společnost Michalak Design z Wiesbadenu představil Corsa Spider, Spider bez překlopení baru, který byl vypracován na základě Corsa. Michalak Spider byl koncipován jako čistě letoun, který byl připojen sloupy za sedadly pro posílení těla. Kryt s jeho charakteristickými esejů byla připevněna na pravé straně, zavírací mechanismus byl na straně řidiče. Ocas byl zcela uzavřen s pevnou panelu tak, aby byl přístupný zavazadlový prostor pouze shora. Parapety byly posíleny i mimo ni, kdy byla tato vztahuje plastové boční sukně. Dále příčníky v palubní desce, dva milimetrů silnými ocelovými plechy na na sloupky a vzpěry ortézy na přední byly instalovány.
I přes změny Spider vážil 40 kg méně než série Corsa.
Zpočátku si myslel, Michalak asi 2 střešních konstrukcí: buď hardtop s vyjímatelným zadním okně, které by měly vejít pod zadním krytem, nebo tkanina střechy. Prioritou byl proto kladen na pohodlné mechanismu.
Na začátku roku 1984 Michalak ukázala finální design, s vlastním přední světlomety (twin a gril kroužek sklíčka)
Vzhledem k příznivým tvořil čelní sklo bylo dosaženo, že i v dešti z rychlosti 40 km / h na, cestující seděl v suchu.
Střecha byla koncipována poté jako otočné dvoudílný hardtop, která by mohla být uložena pod zadní kryt.
Dva týdny po prezentaci na IAA Michalak již obdržela 6 objednávky. Ve spolupráci s tělesnou specializované firmy (firma Voll z Würzburgu, známý pro jejich konverze Ascona C Cabrio) a plastovou specializovaný podnik, to bylo v plánu vyrábět malé série. Výroba startet krátce poté.
Nápad byl také není pouze dodávat nová vozidla, ale také převést ojetých vozů.
Na autosalonu IAA '85, Bernd Michalak představil svůj poloviny motoru Spider studie
V tomto jednoho se 2.0l motorem s 115HP Kadett GSi ze s jeho 5-převodovkou a zadní nápravou Ascona namontován v zadní části vozu, byl chladič a palivová nádrž v přední části.
Text přeloženej překladačem
Na autosalonu IAA 1983 společnost Michalak Design z Wiesbadenu představil Corsa Spider, Spider bez překlopení baru, který byl vypracován na základě Corsa. Michalak Spider byl koncipován jako čistě letoun, který byl připojen sloupy za sedadly pro posílení těla. Kryt s jeho charakteristickými esejů byla připevněna na pravé straně, zavírací mechanismus byl na straně řidiče. Ocas byl zcela uzavřen s pevnou panelu tak, aby byl přístupný zavazadlový prostor pouze shora. Parapety byly posíleny i mimo ni, kdy byla tato vztahuje plastové boční sukně. Dále příčníky v palubní desce, dva milimetrů silnými ocelovými plechy na na sloupky a vzpěry ortézy na přední byly instalovány.
I přes změny Spider vážil 40 kg méně než série Corsa.
Zpočátku si myslel, Michalak asi 2 střešních konstrukcí: buď hardtop s vyjímatelným zadním okně, které by měly vejít pod zadním krytem, nebo tkanina střechy. Prioritou byl proto kladen na pohodlné mechanismu.
Na začátku roku 1984 Michalak ukázala finální design, s vlastním přední světlomety (twin a gril kroužek sklíčka)
Vzhledem k příznivým tvořil čelní sklo bylo dosaženo, že i v dešti z rychlosti 40 km / h na, cestující seděl v suchu.
Střecha byla koncipována poté jako otočné dvoudílný hardtop, která by mohla být uložena pod zadní kryt.
Dva týdny po prezentaci na IAA Michalak již obdržela 6 objednávky. Ve spolupráci s tělesnou specializované firmy (firma Voll z Würzburgu, známý pro jejich konverze Ascona C Cabrio) a plastovou specializovaný podnik, to bylo v plánu vyrábět malé série. Výroba startet krátce poté.
Nápad byl také není pouze dodávat nová vozidla, ale také převést ojetých vozů.
Na autosalonu IAA '85, Bernd Michalak představil svůj poloviny motoru Spider studie
V tomto jednoho se 2.0l motorem s 115HP Kadett GSi ze s jeho 5-převodovkou a zadní nápravou Ascona namontován v zadní části vozu, byl chladič a palivová nádrž v přední části.
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
Na autosalonu IAA 1989 ve Frankfurtu nad Mohanem, společnost Michalak design představil Michalak Topino, weatherproofed čtyři letoun bez dveří, vyvinuté na základě Opel Corsa. (Topino znamená v italštině "polknutí")
Zařízení bylo navrženo pro zaměstnanost pod širým nebem a obsahovala:
Vodotěsné přístroje
Knock-on Rádio / přehrávač Walkman
Omyvatelné potahy sedadel
Speciální lak matný místo koberce
Boční prahy byly zvýšeny až do sedadla úrovni a sloužila k posílení těla.
Žluté ocelové trubky jsou optická charakteristika volného vozu. V interiéru byly upevněny kruhové přístroje s červeným klipů do potrubí.
2 hadice sloužila vést teplý vzduch do interiéru.
Na 4 místa se vztahuje z Amaretta odst. semiš podobný plast), které byly upevněny suchým zipem a byli prát v pračce.
Pro pneumatiky (195/55 R 15 V) a zavěšením sedadla, Bernd Michalak použitý produktů značky Pirelli.
Vrcholem byl návěs v modifikované podobě Corsa, ve které by mohly do 3 kola bude stanoven na speciální montážní desky.
Dále zadní brána může být vyklopit dolů do svislé polohy, aby i přeprava objemných sportovních zařízení, např. surfy bylo možné.
Topino byl vybaven motorem 1.4l s 60PS.
Vývoj Topino stát přibližně 100.000 €.Malé série byl bohužel nejsou vyráběny pouze tento jedinečný kus byl vyroben.
Zařízení bylo navrženo pro zaměstnanost pod širým nebem a obsahovala:
Vodotěsné přístroje
Knock-on Rádio / přehrávač Walkman
Omyvatelné potahy sedadel
Speciální lak matný místo koberce
Boční prahy byly zvýšeny až do sedadla úrovni a sloužila k posílení těla.
Žluté ocelové trubky jsou optická charakteristika volného vozu. V interiéru byly upevněny kruhové přístroje s červeným klipů do potrubí.
2 hadice sloužila vést teplý vzduch do interiéru.
Na 4 místa se vztahuje z Amaretta odst. semiš podobný plast), které byly upevněny suchým zipem a byli prát v pračce.
Pro pneumatiky (195/55 R 15 V) a zavěšením sedadla, Bernd Michalak použitý produktů značky Pirelli.
Vrcholem byl návěs v modifikované podobě Corsa, ve které by mohly do 3 kola bude stanoven na speciální montážní desky.
Dále zadní brána může být vyklopit dolů do svislé polohy, aby i přeprava objemných sportovních zařízení, např. surfy bylo možné.
Topino byl vybaven motorem 1.4l s 60PS.
Vývoj Topino stát přibližně 100.000 €.Malé série byl bohužel nejsou vyráběny pouze tento jedinečný kus byl vyroben.
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
OPEL CORSA-A - Vznik a vývoj - Dobové foto
http://corsa-a.blog.cz/1203/opel-corsa-a-vznik-a-vyvoj-dobove-foto
OPEL CORSA-A - Dobové a propagační foto
http://corsa-a.blog.cz/1203/opel-corsa-a-dobove-a-propagacni-foto
http://corsa-a.blog.cz/1203/opel-corsa-a-vznik-a-vyvoj-dobove-foto
OPEL CORSA-A - Dobové a propagační foto
http://corsa-a.blog.cz/1203/opel-corsa-a-dobove-a-propagacni-foto
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
OPEL CORSA-A - 1. TAGESTREFFEN OPEL CLUB WACKERSDORF 9/2011
http://corsa-a.blog.cz/1203/opel-corsa-a-1-tagestreffen-opel-club-wackersdorf-9-2011
http://corsa-a.blog.cz/1203/opel-corsa-a-1-tagestreffen-opel-club-wackersdorf-9-2011
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
No jo prostě fešák a to ty tvary ještě tady nejsou moc vidět. ale zase jsou vidět písmena takže hodně dobrý děkuji.
- Viktor -- Poèet pøíspìvkù : 162
Join date : 20. 07. 10
Re: OPEL CORSA A - Foto / Info :-)
OPEL CORSA-A - 18. OPEL TREFFEN OBERWILDENAU 8/2013 - FOTO MIX
http://corsa-a.blog.cz/1308/opel-corsa-a-18-opel-treffen-oberwildenau-8-2013
http://corsa-a.blog.cz/1308/opel-corsa-a-18-opel-treffen-oberwildenau-8-2013
Strana 1 z 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» HISTORIE VOZŮ OPEL - ČLÁNKY
» Z klubového foto archivu: Corsa A2 GSi - Opel Treffen Erbendorf 2009
» 20. Opel Treffen - OPEL CLUB OBERWILDENAU 8/2017 - Urby Foto
» Německý OPEL TUNING
» OBECNÉ OPEL TÉMA - OPEL FOTO - MIX
» Z klubového foto archivu: Corsa A2 GSi - Opel Treffen Erbendorf 2009
» 20. Opel Treffen - OPEL CLUB OBERWILDENAU 8/2017 - Urby Foto
» Německý OPEL TUNING
» OBECNÉ OPEL TÉMA - OPEL FOTO - MIX
Strana 1 z 3
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru