OPEL ČLÁNKY
+6
DepecheMode
Dominik Ascona
jarda
kuba-dc
OPEL OLD SCHOOL
Urby
10 posters
Strana 3 z 5
Strana 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: OPEL ČLÁNKY
Tak jsem na něj nakonec našel mail tak jsem mu napsal o srazu
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
m.artty napsal:Tak jsem na něj nakonec našel mail tak jsem mu napsal o srazu
Dobrá práce Ještě přikládám to Béčko bez střechy, moc pěkné auto
Re: OPEL ČLÁNKY
Po vzoru aktuálního čísla Chrom a plameny 04/11, přihazuji malej článeček o Opel kombajnech :arrow
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-combi-opel-treffen-roding-5-2009-foto-mix-clanek
Ještě dobovej dodatek k článku:
Opel kromě velmi praktických a prostorných kombi nabízel také krásné lifestylové karoserie jako tuto Asconu Voyage (1970)
Vysokou užitnou hodnotu olympie před 55 lety demonstrovala cesta napříč Jižní Amerikou
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-combi-opel-treffen-roding-5-2009-foto-mix-clanek
Ještě dobovej dodatek k článku:
Opel kromě velmi praktických a prostorných kombi nabízel také krásné lifestylové karoserie jako tuto Asconu Voyage (1970)
Vysokou užitnou hodnotu olympie před 55 lety demonstrovala cesta napříč Jižní Amerikou
Re: OPEL ČLÁNKY
.... jó a ještě dlužím Mantu B
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-manta-b-1975-1988-opel-treffen-oberwildenau-2007-clanek
Tak taky pár dobovek
Design Manty druhé generace byl ovlivněn americkým Chevroletem Monza a jeho příbuznými Oldsmobile Starfire a Buick Skyhawk
Manta B dostala obdélníkové světlomety a dvě úzké štěrbiny nad vysoko umístěným nárazníkem, nahrazující masku chladiče
Opel Manta SR měla, stejně jako GT/E, černě lakovanou kapotu motoru a sportovní kola z hliníkové slitiny
Speciály Manta 400 v tovární úpravě pro Rallye dostaly rozšířené podběhy předních a zadních kol, vyrobené z uhlíkových vláken a kevlaru
Další dobové fotky Manty A a B dám pak samostatně na stránky
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-manta-b-1975-1988-opel-treffen-oberwildenau-2007-clanek
Tak taky pár dobovek
Design Manty druhé generace byl ovlivněn americkým Chevroletem Monza a jeho příbuznými Oldsmobile Starfire a Buick Skyhawk
Manta B dostala obdélníkové světlomety a dvě úzké štěrbiny nad vysoko umístěným nárazníkem, nahrazující masku chladiče
Opel Manta SR měla, stejně jako GT/E, černě lakovanou kapotu motoru a sportovní kola z hliníkové slitiny
Speciály Manta 400 v tovární úpravě pro Rallye dostaly rozšířené podběhy předních a zadních kol, vyrobené z uhlíkových vláken a kevlaru
Další dobové fotky Manty A a B dám pak samostatně na stránky
Re: OPEL ČLÁNKY
OPEL KADETT-B (1965-1973)
Kadett druhé poválečné geberace se představil v létě 1965. Povyrostl ve všech směrech, měl prodloužený rozvor náprav (2416 mm) a výrazně se zvětšila délka i šířka karoserie. Vůz dostal zaoblenější karoserii s vysokými boky ve stylu láhve od Coca-Coly a jednoduchou maskou chladiče. Rozšířila se také nabídka karosářských verzí. Základní dvoudveřový model se stupňovitou zádí byl hned od začátku doplněn dvoudveřovým kupé se splývavou zádí a typickými žábry na zadních sloupcích a třídveřovým kombi Caravan. Novinkou byl čtyřdveřový sedan a pětidveřové kombi. Tmavozelená kombi a sedany tehdy používala německá policie.
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-kadett-b-1965-1973-opel-treffen-foto-mix-clanek
Dobové foto k článku:
V říjnu 1966 oslavili v Bochumi miliontý vyrobený Kadett. Shodou okolností to bylo červené kupé.
Oblíbeným a dnes sběrateli ceněným modelem byl Rallye Kadett, zvláště s 1,9litrovým motorem z Opelu Rekord.
Opel Rallye Kadett LS z roku 1967 v efektní žluté barvě a pruhy na bocích.
Kadett druhé poválečné geberace se představil v létě 1965. Povyrostl ve všech směrech, měl prodloužený rozvor náprav (2416 mm) a výrazně se zvětšila délka i šířka karoserie. Vůz dostal zaoblenější karoserii s vysokými boky ve stylu láhve od Coca-Coly a jednoduchou maskou chladiče. Rozšířila se také nabídka karosářských verzí. Základní dvoudveřový model se stupňovitou zádí byl hned od začátku doplněn dvoudveřovým kupé se splývavou zádí a typickými žábry na zadních sloupcích a třídveřovým kombi Caravan. Novinkou byl čtyřdveřový sedan a pětidveřové kombi. Tmavozelená kombi a sedany tehdy používala německá policie.
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-kadett-b-1965-1973-opel-treffen-foto-mix-clanek
Dobové foto k článku:
V říjnu 1966 oslavili v Bochumi miliontý vyrobený Kadett. Shodou okolností to bylo červené kupé.
Oblíbeným a dnes sběrateli ceněným modelem byl Rallye Kadett, zvláště s 1,9litrovým motorem z Opelu Rekord.
Opel Rallye Kadett LS z roku 1967 v efektní žluté barvě a pruhy na bocích.
Re: OPEL ČLÁNKY
Dneska jsem si koupil A&T - pěknej článek Kolik bylo vůbec celkem aut na sraze?
...... a příště si musím vzít zase nějaký odlišný oblečení, ať se zase poznám na fotkách
...... a příště si musím vzít zase nějaký odlišný oblečení, ať se zase poznám na fotkách
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
OPEL OLD SCHOOL napsal:V aktuálním čísle Autosport&tuning je článek o 9. Opel session
Článek zde:
http://commodore-a.blog.cz/1110/9-opel-session-7-8-5-2011-clanek-a-t-9-2011
Re: OPEL ČLÁNKY
Opel Blitz (Blesk, či Kfz.385)
byl německým nejrozšířenějším nákladním automobilem střední třídy za druhé světové války. V roce 1930 představila automobilka Opel svůj první model, model Blitz. Výroba se pak přesunula do severovýchodu země, z Rüsselheimu do Brandemburgu, supermoderní haly. Vzniklo mnoho verzí a pásová modifikace Maultier. Oficiální název zněl: Lastkraftwagen (Lkw) 3-Tonner Opel-Blitz, Typ 3,6 - 6700 A. Protože však továrna s bleskem v logu nedokázala uspokojit extrémní poptávku wehrmachtu, přišel v de facto centrálně řízené nacistické ekonomice příkaz shora. Od roku 1937 tak třítunové blitze začal vyrábět licenčně také firma Daimler-Benz v Mannheimu. Na rozdíl od původní kabiny řidiče Opel Blitz se montovala kabina Mercedesu L 701 bez znaku automobilky na masce chladiče. Bylo vyrobeno asi 2.500 exemplářů do konce války. Jako největší evropská továrna na nákladní vozidla se stal Opel v Brandenburgu důležitým cílem britským bombardérů a byl srovnán takřka se zemí. Továrnu se sice do konce války podařilo zrekonstruovat, ale po kapitulaci Německa ji na základě dohod mezi Spojenci rozmontovali Sověti a strojní zařízení si odvezli. Blitzy ovšem pokračovaly dál a napomohly německému hospodářskému zázraku. Mercedes s jejich výrobou skončil roku 1949, opel ze zbylých dílů smontoval ještě 467 třítun. V tomto segmentu se začaly prosazoval naftové náklaďáky. Vzrostla poptávka po rozvážkových Blitzech 1,5 t s šestiválcem z osobního Opelu Kapitän (2,5 l/41 kW). Facelift z léta 1952 přinesl spojení blatníků s maskou chladiče a hlavně komfortnější kabinu. Nosnost stoupla na 1750 kg, roku 1960 až 1900 kg. Zastarávající konstrukce ale ztrácela podíl na trhu, výjimku představoval neochabující zájem o hasičské speciály Blitz LF 8. Zaujaly také bohatě prosklené autokary s nástavbou od Kässbohrera (Setra) s velmi kultivovaným šestiválcem a maximem 95 km/h. Až do roku 1968 se Opel odmítal podřídit boomu naftových motorů, příliš pozdě se snažil zachránit situaci čtyřválcem 2,1 l od Peugeotu. Výroba skomírala a v roce 1975 se Opel Blitz poroučel do historie.
Opel Blitz:
Jednalo se třítunový nákladní vůz, který byl sice lehčí konstrukce, ovšem ne na úkor spolehlivosti. Právě pro svoji spolehlivost a výkony byl u vojáku velmi oblíben. Opel Blitz se také vyznačoval nízkým měrným zatíženým na půdu, čímž byl vůz rychlejší a ovladatelnější. I přes svoji lehkou konstrukci, byl schopen vézt i těžké náklady a přitom si zachovat dostatečnou rychlost. Koneckonců, v jednoduchosti je síla. Pro Wehrmacht byla nejčastěji vyráběna a dodávána verze S (náhon 4x2), které se vyrobilo nejvíce. Výkon mu zajišťoval (nejdříve americký motor od General Motors, později od Opelu) šestiválec. Ke konci války byla kabina kabina řidiče vyrobena z náhražkové dřevotřísky "Einheitsfahrerhaus" a montovala se na více typů nákladních automobilů (např. Steyr 1500).
Výroba:
Opel za pomoci státu mohutně investoval do svých výrobních kapacit. Již v polovině třicátých let uvedl do provozu obří komplex v Brandenburgu, ale vystupňování výroby bylo dosaženo až za války. Od roku 1942 stál v čele organizačně velmi zdatný Heinrich Nordhoff, po válce 20 let velmi úspěšný nejvyšší boss Volkswagenu zodpovědný za světový rozlet brouka. I díky masám totálně nasazených dělníků a válečných zajatců se podařilo vystupňovat výrobu až ke čtyřem tisícům blitzů měsíčně. Výroba probíhala v Brandemburgu, od dubna 1937 až do srpna 1944. Celkem se vyrobilo asi 100.000 kusů, přičemž 82 356 je verze S, zbylých 17644 připadalo na verzi A (náhon 4x4). Vzhledově se prakticky nelišily.
Verze:
Vzniklo mnoho verzí: sanitka, štábní vůz, vůz pro důstojníky, zásobovací vozidla, cisterna (B-Stoffwagen), která vozila palivo pro rakety V-2, také jako základ protiletadlových děl Flak 30 a Flak 38 a mnoho dalších...
V roce 1943 byla také postavena verze na dřevoplyn a ke konci války se říkalo, že náklaďák na dřevoplyn měl cenu tanku= šetřil totiž vzácný benzín...
Nasazení:
Opel Blitz sloužil kromě Západní a Východní fronty také v Africakorpsu, kde čelil britským stíhačkám a všudypřítomnému písku, ve kterém musel jezdit zásobovací trasy i delší jak 2000 km.
Zhodnocení:
Opel Blitz byl díky své jednoduchosti a svými výkony velmi oblíben německými vojáky. To mu dopomohlo, aby se stal legendou mezi nákladními automobily 2.světové války.
Reinkarnace:
O dvanáct let prodloužil kariéru Blitzu britský derivát značky Bedford. S původním německým vzorem neměl prakticky nic společného, byl kompaktnější a útočil spíše na menší dodávky typu Fordu Transit. Koncern General Motors, kterému patřil Opel stejně jako Bedford, se však rozhodl tradičního označení marketingově využít, aby prolomil nedůvěru německých zákazníků k britským výrobkům. Jinde po světě se používalo označení Bedford CF. Vozidla s celkovou hmotností až 3500 kg (užitečnou do 1300 kg) používala zážehové čtyřválce Vauxhall, v polovině 70. let přibyl vznětový motor se 44 kilowatty, dodávaný Opelem. Stal se oblíbeným služebním automobilem Britského Telekomu. V kempech občas narazíte na letité obytné bedfordy: sice pomalé a hlučné, ale trvanlivé. V běžném provozu slouží spíše jen v rozvojových zemích.
Technické údaje:
Délka: 6,1 m
Šířka: 2,265 m
Výška: 2,85 m
Hmotnost: 5800 kg
Hmotnost přívěsu:do 2000 kg
Rozvor: 3,6 m
Palivo: benzín
Zásoba paliva: 82 l
Výkon: 68 koní
Max.rychlost: 85 km/h
Dojezd: kolem 150 km
Odpružení: torzní tyče
byl německým nejrozšířenějším nákladním automobilem střední třídy za druhé světové války. V roce 1930 představila automobilka Opel svůj první model, model Blitz. Výroba se pak přesunula do severovýchodu země, z Rüsselheimu do Brandemburgu, supermoderní haly. Vzniklo mnoho verzí a pásová modifikace Maultier. Oficiální název zněl: Lastkraftwagen (Lkw) 3-Tonner Opel-Blitz, Typ 3,6 - 6700 A. Protože však továrna s bleskem v logu nedokázala uspokojit extrémní poptávku wehrmachtu, přišel v de facto centrálně řízené nacistické ekonomice příkaz shora. Od roku 1937 tak třítunové blitze začal vyrábět licenčně také firma Daimler-Benz v Mannheimu. Na rozdíl od původní kabiny řidiče Opel Blitz se montovala kabina Mercedesu L 701 bez znaku automobilky na masce chladiče. Bylo vyrobeno asi 2.500 exemplářů do konce války. Jako největší evropská továrna na nákladní vozidla se stal Opel v Brandenburgu důležitým cílem britským bombardérů a byl srovnán takřka se zemí. Továrnu se sice do konce války podařilo zrekonstruovat, ale po kapitulaci Německa ji na základě dohod mezi Spojenci rozmontovali Sověti a strojní zařízení si odvezli. Blitzy ovšem pokračovaly dál a napomohly německému hospodářskému zázraku. Mercedes s jejich výrobou skončil roku 1949, opel ze zbylých dílů smontoval ještě 467 třítun. V tomto segmentu se začaly prosazoval naftové náklaďáky. Vzrostla poptávka po rozvážkových Blitzech 1,5 t s šestiválcem z osobního Opelu Kapitän (2,5 l/41 kW). Facelift z léta 1952 přinesl spojení blatníků s maskou chladiče a hlavně komfortnější kabinu. Nosnost stoupla na 1750 kg, roku 1960 až 1900 kg. Zastarávající konstrukce ale ztrácela podíl na trhu, výjimku představoval neochabující zájem o hasičské speciály Blitz LF 8. Zaujaly také bohatě prosklené autokary s nástavbou od Kässbohrera (Setra) s velmi kultivovaným šestiválcem a maximem 95 km/h. Až do roku 1968 se Opel odmítal podřídit boomu naftových motorů, příliš pozdě se snažil zachránit situaci čtyřválcem 2,1 l od Peugeotu. Výroba skomírala a v roce 1975 se Opel Blitz poroučel do historie.
Opel Blitz:
Jednalo se třítunový nákladní vůz, který byl sice lehčí konstrukce, ovšem ne na úkor spolehlivosti. Právě pro svoji spolehlivost a výkony byl u vojáku velmi oblíben. Opel Blitz se také vyznačoval nízkým měrným zatíženým na půdu, čímž byl vůz rychlejší a ovladatelnější. I přes svoji lehkou konstrukci, byl schopen vézt i těžké náklady a přitom si zachovat dostatečnou rychlost. Koneckonců, v jednoduchosti je síla. Pro Wehrmacht byla nejčastěji vyráběna a dodávána verze S (náhon 4x2), které se vyrobilo nejvíce. Výkon mu zajišťoval (nejdříve americký motor od General Motors, později od Opelu) šestiválec. Ke konci války byla kabina kabina řidiče vyrobena z náhražkové dřevotřísky "Einheitsfahrerhaus" a montovala se na více typů nákladních automobilů (např. Steyr 1500).
Výroba:
Opel za pomoci státu mohutně investoval do svých výrobních kapacit. Již v polovině třicátých let uvedl do provozu obří komplex v Brandenburgu, ale vystupňování výroby bylo dosaženo až za války. Od roku 1942 stál v čele organizačně velmi zdatný Heinrich Nordhoff, po válce 20 let velmi úspěšný nejvyšší boss Volkswagenu zodpovědný za světový rozlet brouka. I díky masám totálně nasazených dělníků a válečných zajatců se podařilo vystupňovat výrobu až ke čtyřem tisícům blitzů měsíčně. Výroba probíhala v Brandemburgu, od dubna 1937 až do srpna 1944. Celkem se vyrobilo asi 100.000 kusů, přičemž 82 356 je verze S, zbylých 17644 připadalo na verzi A (náhon 4x4). Vzhledově se prakticky nelišily.
Verze:
Vzniklo mnoho verzí: sanitka, štábní vůz, vůz pro důstojníky, zásobovací vozidla, cisterna (B-Stoffwagen), která vozila palivo pro rakety V-2, také jako základ protiletadlových děl Flak 30 a Flak 38 a mnoho dalších...
V roce 1943 byla také postavena verze na dřevoplyn a ke konci války se říkalo, že náklaďák na dřevoplyn měl cenu tanku= šetřil totiž vzácný benzín...
Nasazení:
Opel Blitz sloužil kromě Západní a Východní fronty také v Africakorpsu, kde čelil britským stíhačkám a všudypřítomnému písku, ve kterém musel jezdit zásobovací trasy i delší jak 2000 km.
Zhodnocení:
Opel Blitz byl díky své jednoduchosti a svými výkony velmi oblíben německými vojáky. To mu dopomohlo, aby se stal legendou mezi nákladními automobily 2.světové války.
Reinkarnace:
O dvanáct let prodloužil kariéru Blitzu britský derivát značky Bedford. S původním německým vzorem neměl prakticky nic společného, byl kompaktnější a útočil spíše na menší dodávky typu Fordu Transit. Koncern General Motors, kterému patřil Opel stejně jako Bedford, se však rozhodl tradičního označení marketingově využít, aby prolomil nedůvěru německých zákazníků k britským výrobkům. Jinde po světě se používalo označení Bedford CF. Vozidla s celkovou hmotností až 3500 kg (užitečnou do 1300 kg) používala zážehové čtyřválce Vauxhall, v polovině 70. let přibyl vznětový motor se 44 kilowatty, dodávaný Opelem. Stal se oblíbeným služebním automobilem Britského Telekomu. V kempech občas narazíte na letité obytné bedfordy: sice pomalé a hlučné, ale trvanlivé. V běžném provozu slouží spíše jen v rozvojových zemích.
Technické údaje:
Délka: 6,1 m
Šířka: 2,265 m
Výška: 2,85 m
Hmotnost: 5800 kg
Hmotnost přívěsu:do 2000 kg
Rozvor: 3,6 m
Palivo: benzín
Zásoba paliva: 82 l
Výkon: 68 koní
Max.rychlost: 85 km/h
Dojezd: kolem 150 km
Odpružení: torzní tyče
Naposledy upravil Halis dne Thu Jan 05, 2012 8:35 pm, celkově upraveno 1 krát
Halis- Poèet pøíspìvkù : 437
Join date : 28. 07. 10
Location : Mělník
Re: OPEL ČLÁNKY
Znáte z Flashe 8-2011 (přeloženo Googlem)
Od svého založení v roce 1989 v Kolíně nad Rýnem důvěru jemné souborem dělá rozruch s jejich konverze na scéně. Edel odváží-auta (jméno bylo inspirováno před jmenovcem), byl již v první záblesk vidět vůbec. Portrét je k dispozici i ve vydání 03/2010. Dnes vám Ede Anielski - řekněte čas od základů C-Cadet Obnova - typ šéfa a jeho tři bratři, spolu s klíčovým bodem pro zhruba 40-člen klubu. Pro začátečníky obzvláště zajímavý! To je předán k vám na základě édes 1979 Kadett C Caravan, jsme fotografoval v první záblesk střílení dny v květnu.
Ede objevil Opel krásy na parkování
Předchozí majitel přinesl Kadett C 1993 pro prodejců Ford k využití území bývalých akce pro obchod v vozů bez katalyzátoru. To je 3000 D-značka slevu. Ede byla práce s tímto prodejcem a objevil krásu Opel na parkovišti. Auto mělo jasně žlutou a byl v neposkvrněné stavu příliš dobré pro odpadky lisu. Hlavně proto, že kombinace kromě zařízení již Berlina mohla produkovat 1.6S motorizace. To byl slibný a Ede zabránit dohoda Ford předchozího vlastníka dcera mluvil svědomí a nakonec koupil Cadet. Výsledkem pak bylo, že to byla garáž v první ruky s velmi nízkou najetých kilometrů.
15 let spánku u Kadett C Caravan
Vůz byl poprvé uveden do režimu spánku, existují i jiné ušlechtilé odváží Ede specializovaných projektů. Po 15 letech se konečně dostal z dorostu a zahájil obnovu, které zdokumentoval a shrnuty zde v malé vodítko pro zájemce. Existují určitá "pravidla", který z nich by měl následovat za perfektní výsledek vyjde a má mnoho let ryzí radost.
Konkrétní podrobnosti édes kadetů jsou tučně!
"První auto rozebrat úplně, dokud ne jen tělo zůstává. Pro další ocenění, je důležité si uvědomit základní kroky na fotografiích, a tak není pochyb o práci. Jako připomínka v průběhu celého projektu by měl být psán vždy něco připraveno, takže si můžete vytvořit seznam součástek pro věci, které je třeba obnovit. Všechny montážní části těla (dveře, blatníky, kapota, atd.) by měla být po odstranění rzi, koroze nebo zrezivělý okraje důkladně testován. Pokud nemáte tělo z nerezové oceli spolu, měli byste nejprve zvážit, zda změny jsou potřebné před tím, než jde na jemnou práci. Lícování dílů musí být kontrolována také souhlasí, že všechny vzdálenosti. Pokud potřebujete další doplňky budou instalovány (světla, čalounění, atd.), odpovídající první otvory nebo držák být použity před zahájením přípravy na malování.
Když karavana téměř všechny plechové díly byla obnovena ve výborném stavu, spodní část předního panelu a pravý blatník. Otvory pro přídavná světla se měří a vrtané. Také jsem se svařované oceli, střešní okno, které, ačkoli původně odvozený z Kadett C, nicméně, byl pro karavany továrnu nikdy nenabídla.
Spodku vozu, musí být zcela zbaven ochrany podvozku a tmely. Jediný způsob, jak odhalit skryté vady či rez. Kritická místa jsou na Caravan, například: podběhy, prahy, zavazadlového prostoru, podlahové konstrukce, A-sloupky, přední dveře a dveře zavazadlového prostoru. To musí být zvlášť takže si dávejte pozor, takže si vychutnáte nepříjemně překvapeni později.
Všechny uvedené části jsou ve velmi dobrém stavu. To byl asi odměna za celkové skladovací vozidla v garáži, aby byl chráněn před nepřízní počasí. Pečlivý způsob, jakým se předchozí majitel také chráněn před nárazy při kontaktu s nepřítelem.
Také důležitý: přehled všech oken těsnění a gumové části, které jsou odpovědné za uzavření. V průběhu let se jedná především slunečním světlem porézní nebo křehké, a tak uniká. To by mohlo dešťové vody do dutin, nebo dokonce dostat do interiéru. Poškozené gumové / těsnění musí být tedy nutně být vyměněn.
Při kombinaci bylo všechno v pořádku.
Kompletní ovládání vnitra. Patří mezi ně sedaček, koberce, boční panely, nebe, a všechny plastové díly přístrojové desky, nebo se zbytkem interiéru. To může být po 30 letech užívání vozidla jsou obvykle nějaké škody způsobené nepozorností. Obecně platí, že jsou poškozené díly nahrazeny dobře zachovalé použité díly. Nesmí být nic nového díly, které jsou již velmi vzácné a proto drahé.
Stará dáma je vždy řešena i jejich kadet, takže můžete vidět interiér ve věku, kdy už vůbec ne. Všechno dokonale. Rychloměr, otáčkoměr a pomocné ventily tlaku oleje, teploty, které byly doplněny nebo nahrazeny. Při vyšších motoru se doporučuje, že máte vše v dohledu a pod kontrolou.
Okna vozu by měl být podroben vizuální kontrole na všech kolech, tak viditelný kámen čipy, poškrábání nebo jinému poškození. Tyto jsou považovány za nevzhledné a snižují vizuální dopad vozidla. Kromě toho mohou v nejhorším případě vést k trhlinám v čelním skle.
Disky se několik nepěkných bodů a byl kompletně nahrazen novým tónovaná skla.
Motor je samozřejmě životně vozu, případně nechcete zůstat s hotové automobily jsou jen několik kilometrů. Kdo si hraje s myšlenkou instalovat výkonnější motor by měl být na paměti, že to nutně zavádí některé technické změny. Být upraveny, například brzdového systému na vyšší výkon. V každém případě by měly být podrobeny Motor opravit. Nikdy nevíte, jak se mu o něj pečovat v minulosti. Takže první, kompletně demontovat a provést v zásadních bodech, oblečení měření, mezi ně patří části, jako jsou klikové hřídele, ložiska, písty, válce stěny, vačkové hřídele, ventily a vedení ventilů, rozvodový řetěz a návody a také velmi důležité, aby olejové čerpadlo. Po úspěšném opravy a obnovu opotřebovaných dílů by měla začít shromažďovat motoru, jsou použity vždy nové těsnění a gufera. Spojku a axiální ložisko musí být přezkoumána a obnovena ve většině případů.
Výměna původní motor 2,4 16V zrekonstruované jednotky (Ascona 400), kde je rozvodový řetěz a olejového čerpadla oversize písty, ložiska, vačkové hřídele, ventily a vedení, stejně jako byly nahrazeny.
Obecně, byl Kadett C s 4-rychlostní převodovkou vybaveny, který se výborně hodí motoru 1.2l. Při vyšších motor padá zpět na osvědčené 5-rychlostní Getrag či ZF převodovky, které jsou instalovány ve spojení s motory CIH. Zvláště při vyšším zatížení se doporučuje rozebrat, aby se zabránilo přenosu budoucím škodám. Ve většině případů, jsou nahrazeny pouze ložiska.
Byl postaven 5-stupňová převodovka ZF. Dříve to bylo uložené a nově uzavřeny.
U zadní nápravy je v podstatě stejný jako pro přenos, a to rozebrat kontrolu opotřebení zubů a vyměnit ložiska a gufera.
V souvislosti se změnou na motoru také poměr mezi zadní nápravou a postaven v upravené diferenciál s 45% zamykání účinek. Náprava šachty byly postaveny v zakázkové a zajištění následné 5-jamkové montáž kola.
Všechny pohyblivé části přední nápravy by měla být odstraněna, kulový kloub, kulový kloub, gumy ložiska a pouzdra a ložiska jsou nahrazeny novými díly. Povrch osy by měla být dlouhodobým ochranným plastovým povlakem nebo barvou jeden.
Výměna části jsou popsány změny a náboje kola s řízením koleno a rameno řízení z Commodore od Ascona 400.
Brzda: hlavní brzdový válec pro úniku oleje a nahradil v případě potřeby. To samé platí pro celou brzdové hadičky, které by mohly být uniká kvůli korozi a musí být obnoveno v případě potřeby také. Brzdové kotouče musí být změřeny a při překročení limitu opotřebení, proti korozi nebo jiné poškození bude obnoven spolu s brzdovými destičkami. Pak rozebírat brzdové třmeny a opravit s odpovídající opravit. Totéž platí o prodloužení zadní brzdové bubny a opotřebení brzdových destiček tak. Kromě toho jsou kola brzdovém válci za svobodu pohybu nebo úniku zkontrolovat a případně změnit.
Vzhledem k výraznému zvýšení výkonu, byly měněny brzdy. Tam byl přední kotouče od Ascona 400 vybavené třmeny a zadní Monza bubnové brzdy, obložení brzd a kol Commodore B.
Ve většině případů doporučujeme výměnu celého výfukového systému, je tam jeden na bezpečné straně. S větším rozpočtem, z nerezové oceli rostlina je dobrou investicí, protože to není rez skrz.
Stávající Výfukový systém na rozdíl od věku není vhodný pro motor a byl proto nahrazen kompletní systém s 3-cestný katalyzátor.
Podvozek má rozhodnout, zda jeden váží více původní verze, nebo zda se vám to líbí lepší hluboko sporty. V obou případech lze čerpat z pramenů někdy i na dobré z druhé ruky, protože jsou obvykle odolné proti opotřebení. Tlumiče to vypadá jinak. Vzhledem k tomu, že je vhodné investovat do nového souboru. Se snížením kurzu je, aby se ujistil, že podběhy kol, musí být upraveny tak, aby větší rozměry pneumatik také dostatek svobody.
Požadovaného snížení bylo dosaženo použitím Mattig jako Kadett C podvozku. Ve spojení s tlumiči Koni dá dobře odpovídající kombinaci.
Osvětlení zůstává v podstatě stejný, takže je následná H schválení bez problémů. Samozřejmě musí být také zajištěno, že přední světla a blinkry nemá trhliny, byla upravena možnost vniknutí vody nechvalně známé akvarijní efekt. Pokud by ke kondenzaci uvnitř světlometů / směrových světel musí být samozřejmě nahrazeny novými, použité nebo zachovalé. U starších modelů by mohlo být instalováno Bilux reflektory a Ty by měly být nahrazeny pro bezpečnost a lepší účinnost proti světlomety H4.
Tam byly instalovány nové světlomety H4, blinkry a zadní světla. Kromě toho byly vzácné ostřikovače světlometů, mlhové světlomety a boční obrysová světla a zadní mlhová světla byla dodatečně. Celou tu dobu tam byl jako originální příslušenství pro Opel Kadett C.
Když se vozidla elektronického vybavení je rozhodující. To je ve srovnání s dnešní auta ještě zcela jasné a jednoznačné. Při převodu na vstřikování, ale jen málo technických znalostí je nutné. V opačném případě může spojit s širokou paletou motorů možnosti kombinovat. Alternátor a startér bude obnovena podle zkušeností v každé restauraci. Že obnova projektu nové baterie je daroval, tak samozřejmě. To je třeba změnit, když je motor pro změnu služby nebo silnější startér.
Původní kabeláž byla rozšířena o další kabel pro systém vstřikování paliva, kontrolních přístrojů a Catalyst Control. Alternátor byl nahrazen modelem s vyšší nosností a spouštěč nahradit z důvodu věku.
Obraz je klíčovým prvkem pro celkový vzhled. Proto, aby přípravné práce budou prováděny velmi opatrně. Za prvé, jsou osvobozeny všechny kovové části všech nerovností. Body jsou volné feingespachtelt a připravené tak, že poskytuje hladký povrch. Podklad Podklad musí být zapečetěné švy a nové. Spodní část vozu je natřena na vzhled a uchování. Je to všechno udělal, je celé tělo jemně mletý interně, tak externě. To platí pro všechny plodiny (listů) části. Po dokončení všech těchto přípravků, obraz už stojí v cestě.
Pro Opel Kadett, původní barva byla žlutá zvolen Jamajky, který také zdobí auto původně. Obraz byl proveden v průchodu z vnitřní a vnější.
Co je uveden zde Ede Anielski zavedení, je na základě zkušeností mnoha Samozřejmě již byly provedeny výplně. Začátečníci by neměli nechat odradit, ale musí být vždy první na radu zkušených klíčů a spolupracovat.
Od svého založení v roce 1989 v Kolíně nad Rýnem důvěru jemné souborem dělá rozruch s jejich konverze na scéně. Edel odváží-auta (jméno bylo inspirováno před jmenovcem), byl již v první záblesk vidět vůbec. Portrét je k dispozici i ve vydání 03/2010. Dnes vám Ede Anielski - řekněte čas od základů C-Cadet Obnova - typ šéfa a jeho tři bratři, spolu s klíčovým bodem pro zhruba 40-člen klubu. Pro začátečníky obzvláště zajímavý! To je předán k vám na základě édes 1979 Kadett C Caravan, jsme fotografoval v první záblesk střílení dny v květnu.
Ede objevil Opel krásy na parkování
Předchozí majitel přinesl Kadett C 1993 pro prodejců Ford k využití území bývalých akce pro obchod v vozů bez katalyzátoru. To je 3000 D-značka slevu. Ede byla práce s tímto prodejcem a objevil krásu Opel na parkovišti. Auto mělo jasně žlutou a byl v neposkvrněné stavu příliš dobré pro odpadky lisu. Hlavně proto, že kombinace kromě zařízení již Berlina mohla produkovat 1.6S motorizace. To byl slibný a Ede zabránit dohoda Ford předchozího vlastníka dcera mluvil svědomí a nakonec koupil Cadet. Výsledkem pak bylo, že to byla garáž v první ruky s velmi nízkou najetých kilometrů.
15 let spánku u Kadett C Caravan
Vůz byl poprvé uveden do režimu spánku, existují i jiné ušlechtilé odváží Ede specializovaných projektů. Po 15 letech se konečně dostal z dorostu a zahájil obnovu, které zdokumentoval a shrnuty zde v malé vodítko pro zájemce. Existují určitá "pravidla", který z nich by měl následovat za perfektní výsledek vyjde a má mnoho let ryzí radost.
Konkrétní podrobnosti édes kadetů jsou tučně!
"První auto rozebrat úplně, dokud ne jen tělo zůstává. Pro další ocenění, je důležité si uvědomit základní kroky na fotografiích, a tak není pochyb o práci. Jako připomínka v průběhu celého projektu by měl být psán vždy něco připraveno, takže si můžete vytvořit seznam součástek pro věci, které je třeba obnovit. Všechny montážní části těla (dveře, blatníky, kapota, atd.) by měla být po odstranění rzi, koroze nebo zrezivělý okraje důkladně testován. Pokud nemáte tělo z nerezové oceli spolu, měli byste nejprve zvážit, zda změny jsou potřebné před tím, než jde na jemnou práci. Lícování dílů musí být kontrolována také souhlasí, že všechny vzdálenosti. Pokud potřebujete další doplňky budou instalovány (světla, čalounění, atd.), odpovídající první otvory nebo držák být použity před zahájením přípravy na malování.
Když karavana téměř všechny plechové díly byla obnovena ve výborném stavu, spodní část předního panelu a pravý blatník. Otvory pro přídavná světla se měří a vrtané. Také jsem se svařované oceli, střešní okno, které, ačkoli původně odvozený z Kadett C, nicméně, byl pro karavany továrnu nikdy nenabídla.
Spodku vozu, musí být zcela zbaven ochrany podvozku a tmely. Jediný způsob, jak odhalit skryté vady či rez. Kritická místa jsou na Caravan, například: podběhy, prahy, zavazadlového prostoru, podlahové konstrukce, A-sloupky, přední dveře a dveře zavazadlového prostoru. To musí být zvlášť takže si dávejte pozor, takže si vychutnáte nepříjemně překvapeni později.
Všechny uvedené části jsou ve velmi dobrém stavu. To byl asi odměna za celkové skladovací vozidla v garáži, aby byl chráněn před nepřízní počasí. Pečlivý způsob, jakým se předchozí majitel také chráněn před nárazy při kontaktu s nepřítelem.
Také důležitý: přehled všech oken těsnění a gumové části, které jsou odpovědné za uzavření. V průběhu let se jedná především slunečním světlem porézní nebo křehké, a tak uniká. To by mohlo dešťové vody do dutin, nebo dokonce dostat do interiéru. Poškozené gumové / těsnění musí být tedy nutně být vyměněn.
Při kombinaci bylo všechno v pořádku.
Kompletní ovládání vnitra. Patří mezi ně sedaček, koberce, boční panely, nebe, a všechny plastové díly přístrojové desky, nebo se zbytkem interiéru. To může být po 30 letech užívání vozidla jsou obvykle nějaké škody způsobené nepozorností. Obecně platí, že jsou poškozené díly nahrazeny dobře zachovalé použité díly. Nesmí být nic nového díly, které jsou již velmi vzácné a proto drahé.
Stará dáma je vždy řešena i jejich kadet, takže můžete vidět interiér ve věku, kdy už vůbec ne. Všechno dokonale. Rychloměr, otáčkoměr a pomocné ventily tlaku oleje, teploty, které byly doplněny nebo nahrazeny. Při vyšších motoru se doporučuje, že máte vše v dohledu a pod kontrolou.
Okna vozu by měl být podroben vizuální kontrole na všech kolech, tak viditelný kámen čipy, poškrábání nebo jinému poškození. Tyto jsou považovány za nevzhledné a snižují vizuální dopad vozidla. Kromě toho mohou v nejhorším případě vést k trhlinám v čelním skle.
Disky se několik nepěkných bodů a byl kompletně nahrazen novým tónovaná skla.
Motor je samozřejmě životně vozu, případně nechcete zůstat s hotové automobily jsou jen několik kilometrů. Kdo si hraje s myšlenkou instalovat výkonnější motor by měl být na paměti, že to nutně zavádí některé technické změny. Být upraveny, například brzdového systému na vyšší výkon. V každém případě by měly být podrobeny Motor opravit. Nikdy nevíte, jak se mu o něj pečovat v minulosti. Takže první, kompletně demontovat a provést v zásadních bodech, oblečení měření, mezi ně patří části, jako jsou klikové hřídele, ložiska, písty, válce stěny, vačkové hřídele, ventily a vedení ventilů, rozvodový řetěz a návody a také velmi důležité, aby olejové čerpadlo. Po úspěšném opravy a obnovu opotřebovaných dílů by měla začít shromažďovat motoru, jsou použity vždy nové těsnění a gufera. Spojku a axiální ložisko musí být přezkoumána a obnovena ve většině případů.
Výměna původní motor 2,4 16V zrekonstruované jednotky (Ascona 400), kde je rozvodový řetěz a olejového čerpadla oversize písty, ložiska, vačkové hřídele, ventily a vedení, stejně jako byly nahrazeny.
Obecně, byl Kadett C s 4-rychlostní převodovkou vybaveny, který se výborně hodí motoru 1.2l. Při vyšších motor padá zpět na osvědčené 5-rychlostní Getrag či ZF převodovky, které jsou instalovány ve spojení s motory CIH. Zvláště při vyšším zatížení se doporučuje rozebrat, aby se zabránilo přenosu budoucím škodám. Ve většině případů, jsou nahrazeny pouze ložiska.
Byl postaven 5-stupňová převodovka ZF. Dříve to bylo uložené a nově uzavřeny.
U zadní nápravy je v podstatě stejný jako pro přenos, a to rozebrat kontrolu opotřebení zubů a vyměnit ložiska a gufera.
V souvislosti se změnou na motoru také poměr mezi zadní nápravou a postaven v upravené diferenciál s 45% zamykání účinek. Náprava šachty byly postaveny v zakázkové a zajištění následné 5-jamkové montáž kola.
Všechny pohyblivé části přední nápravy by měla být odstraněna, kulový kloub, kulový kloub, gumy ložiska a pouzdra a ložiska jsou nahrazeny novými díly. Povrch osy by měla být dlouhodobým ochranným plastovým povlakem nebo barvou jeden.
Výměna části jsou popsány změny a náboje kola s řízením koleno a rameno řízení z Commodore od Ascona 400.
Brzda: hlavní brzdový válec pro úniku oleje a nahradil v případě potřeby. To samé platí pro celou brzdové hadičky, které by mohly být uniká kvůli korozi a musí být obnoveno v případě potřeby také. Brzdové kotouče musí být změřeny a při překročení limitu opotřebení, proti korozi nebo jiné poškození bude obnoven spolu s brzdovými destičkami. Pak rozebírat brzdové třmeny a opravit s odpovídající opravit. Totéž platí o prodloužení zadní brzdové bubny a opotřebení brzdových destiček tak. Kromě toho jsou kola brzdovém válci za svobodu pohybu nebo úniku zkontrolovat a případně změnit.
Vzhledem k výraznému zvýšení výkonu, byly měněny brzdy. Tam byl přední kotouče od Ascona 400 vybavené třmeny a zadní Monza bubnové brzdy, obložení brzd a kol Commodore B.
Ve většině případů doporučujeme výměnu celého výfukového systému, je tam jeden na bezpečné straně. S větším rozpočtem, z nerezové oceli rostlina je dobrou investicí, protože to není rez skrz.
Stávající Výfukový systém na rozdíl od věku není vhodný pro motor a byl proto nahrazen kompletní systém s 3-cestný katalyzátor.
Podvozek má rozhodnout, zda jeden váží více původní verze, nebo zda se vám to líbí lepší hluboko sporty. V obou případech lze čerpat z pramenů někdy i na dobré z druhé ruky, protože jsou obvykle odolné proti opotřebení. Tlumiče to vypadá jinak. Vzhledem k tomu, že je vhodné investovat do nového souboru. Se snížením kurzu je, aby se ujistil, že podběhy kol, musí být upraveny tak, aby větší rozměry pneumatik také dostatek svobody.
Požadovaného snížení bylo dosaženo použitím Mattig jako Kadett C podvozku. Ve spojení s tlumiči Koni dá dobře odpovídající kombinaci.
Osvětlení zůstává v podstatě stejný, takže je následná H schválení bez problémů. Samozřejmě musí být také zajištěno, že přední světla a blinkry nemá trhliny, byla upravena možnost vniknutí vody nechvalně známé akvarijní efekt. Pokud by ke kondenzaci uvnitř světlometů / směrových světel musí být samozřejmě nahrazeny novými, použité nebo zachovalé. U starších modelů by mohlo být instalováno Bilux reflektory a Ty by měly být nahrazeny pro bezpečnost a lepší účinnost proti světlomety H4.
Tam byly instalovány nové světlomety H4, blinkry a zadní světla. Kromě toho byly vzácné ostřikovače světlometů, mlhové světlomety a boční obrysová světla a zadní mlhová světla byla dodatečně. Celou tu dobu tam byl jako originální příslušenství pro Opel Kadett C.
Když se vozidla elektronického vybavení je rozhodující. To je ve srovnání s dnešní auta ještě zcela jasné a jednoznačné. Při převodu na vstřikování, ale jen málo technických znalostí je nutné. V opačném případě může spojit s širokou paletou motorů možnosti kombinovat. Alternátor a startér bude obnovena podle zkušeností v každé restauraci. Že obnova projektu nové baterie je daroval, tak samozřejmě. To je třeba změnit, když je motor pro změnu služby nebo silnější startér.
Původní kabeláž byla rozšířena o další kabel pro systém vstřikování paliva, kontrolních přístrojů a Catalyst Control. Alternátor byl nahrazen modelem s vyšší nosností a spouštěč nahradit z důvodu věku.
Obraz je klíčovým prvkem pro celkový vzhled. Proto, aby přípravné práce budou prováděny velmi opatrně. Za prvé, jsou osvobozeny všechny kovové části všech nerovností. Body jsou volné feingespachtelt a připravené tak, že poskytuje hladký povrch. Podklad Podklad musí být zapečetěné švy a nové. Spodní část vozu je natřena na vzhled a uchování. Je to všechno udělal, je celé tělo jemně mletý interně, tak externě. To platí pro všechny plodiny (listů) části. Po dokončení všech těchto přípravků, obraz už stojí v cestě.
Pro Opel Kadett, původní barva byla žlutá zvolen Jamajky, který také zdobí auto původně. Obraz byl proveden v průchodu z vnitřní a vnější.
Co je uveden zde Ede Anielski zavedení, je na základě zkušeností mnoha Samozřejmě již byly provedeny výplně. Začátečníci by neměli nechat odradit, ale musí být vždy první na radu zkušených klíčů a spolupracovat.
Článek - Váš tuning Opel
Váš tuning Opel na stránkách Autospor&Tuning.
Chcete-li váš tuningovej Opel nafotit do A&T, tak napiště na můj mail j.urby@seznam.cz a já vám prozradím další info.
Chcete-li váš tuningovej Opel nafotit do A&T, tak napiště na můj mail j.urby@seznam.cz a já vám prozradím další info.
Re: OPEL ČLÁNKY
Já bych asi šel jiným směrem úprav....
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
Tak je dohodnuté focení Michalovo Astry cabrio (znáte z Habru) do A&T.
A další auta jsou rozjednaná Musíme pořádně čechům ukázat tu naší Opel kultůru
Co Martty, nechceš taky nafotit Cabrio do časáku??
A další auta jsou rozjednaná Musíme pořádně čechům ukázat tu naší Opel kultůru
Co Martty, nechceš taky nafotit Cabrio do časáku??
Re: OPEL ČLÁNKY
Klidně, ale vždyt to moje auto je skoro v originále
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
http://flash.de/szene-live/motor-features/detailansicht/article/1987er-manta-b-gsi-2.html
Překlad překladačem zde :
Sledujte old school Boulevard a budete na Opel Kadett. Stojíte před matným černým motorem na velkých válců, které změní červený krysu a křečka na kole. Nemáte odvahu otevřít kryty nebo dveře, aniž by byl duševně osvobodí vás ladění tyče. Ricky Hebs Opel Kadett City, postavený v roce 1979, je dílo staré školy a tetování scény.
Ricky a jeho Opel Kadett City - Příběh
Rickyho přechod z B na C Kadett Kadett byl logickým důsledkem úspěchu. Bezpočet trofejí vyhrál jeho vestavěný 1998-2001 Opel Kadett B salon v béžové, často v souzvuku s malovaným karavanu na turné: Německý šampion v Irmscher, evropské místopředsedové šampionů na Bodensee Tuning World. Stručně řečeno, město věděl každý kadet. A najednou Ricky běžel jed-zelený Opel Kadett City kamaráda na silnici, která byla nalezena v typickém ladění svého času v roce 1995 cestu do blesku. Excelentním základem uloženy Opel Kadett City se nedívá kompletní demontáž s cílem reprezentovat let později ve zcela čerstvých uspořádání, Zeitgeist v tomto desetiletí.
Old school stylu na Opel-Tuning
"Old School pochází z horkém prutu a tetování scény," říká Ricky, mluvčí sdružení posledního pasáka. Vizuální prvky jsou téměř odlišné od sebe navzájem. "Matt černá, červená a bílá jsou tři typické základní barvy," pokračuje. Pinstripes, Iron Cross, lebky, BRUSHED Fraktur být zdobená ikonami, jako je Lady Luck. 13 je šťastné číslo oldschoolers. Černá 8, poslední míček z bazénu, což znamená "nebojí se smrti." Ložiska 8, poslední na podzim. 76 čistá jako kult, je svlečen zaniklé čerpací stanice skupinu, který dal ve starých filmech podél Route 66, svalová Mopars. Kostky, hrací karty a hororové postavy, jako je SAW přidat do celkového uměleckého díla.
Překlad překladačem zde :
Sledujte old school Boulevard a budete na Opel Kadett. Stojíte před matným černým motorem na velkých válců, které změní červený krysu a křečka na kole. Nemáte odvahu otevřít kryty nebo dveře, aniž by byl duševně osvobodí vás ladění tyče. Ricky Hebs Opel Kadett City, postavený v roce 1979, je dílo staré školy a tetování scény.
Ricky a jeho Opel Kadett City - Příběh
Rickyho přechod z B na C Kadett Kadett byl logickým důsledkem úspěchu. Bezpočet trofejí vyhrál jeho vestavěný 1998-2001 Opel Kadett B salon v béžové, často v souzvuku s malovaným karavanu na turné: Německý šampion v Irmscher, evropské místopředsedové šampionů na Bodensee Tuning World. Stručně řečeno, město věděl každý kadet. A najednou Ricky běžel jed-zelený Opel Kadett City kamaráda na silnici, která byla nalezena v typickém ladění svého času v roce 1995 cestu do blesku. Excelentním základem uloženy Opel Kadett City se nedívá kompletní demontáž s cílem reprezentovat let později ve zcela čerstvých uspořádání, Zeitgeist v tomto desetiletí.
Old school stylu na Opel-Tuning
"Old School pochází z horkém prutu a tetování scény," říká Ricky, mluvčí sdružení posledního pasáka. Vizuální prvky jsou téměř odlišné od sebe navzájem. "Matt černá, červená a bílá jsou tři typické základní barvy," pokračuje. Pinstripes, Iron Cross, lebky, BRUSHED Fraktur být zdobená ikonami, jako je Lady Luck. 13 je šťastné číslo oldschoolers. Černá 8, poslední míček z bazénu, což znamená "nebojí se smrti." Ložiska 8, poslední na podzim. 76 čistá jako kult, je svlečen zaniklé čerpací stanice skupinu, který dal ve starých filmech podél Route 66, svalová Mopars. Kostky, hrací karty a hororové postavy, jako je SAW přidat do celkového uměleckého díla.
Re: OPEL ČLÁNKY
Dneska jsem na aukru vydražil nějakou Opelí knížku.... tak jsem na to zvědav. Doufám, že ten druhý co to dražil není nikdo z místních
http://aukro.cz/opel-150-let-knizni-publikace-i2369380110.html
http://aukro.cz/opel-150-let-knizni-publikace-i2369380110.html
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
RE m.artty: já už jí mám od dubna doma, škoda že jsi nic nenapsal, mohl jsem ti jí přivézt ukázat na sraz Není to zase taková pecka, co jsem čekal, ale dá se to (Manta, Ascona 400, Ampera, Astra J a jejich concepty)
Halis- Poèet pøíspìvkù : 437
Join date : 28. 07. 10
Location : Mělník
Re: OPEL ČLÁNKY
Radek GSi na habru říkal, že četl, jak jdou a půjdou GTéčka s cenou nahoru,
tak jsem šoupnul na stránky GT článeček + nějaké dobové foto
http://commodore-a.blog.cz/1205/opel-gt-1968-1973-clanek
Přiznám se, že jsem třeba vůbec nevěděl, že se udělal GT elektromobil
Jinak, GT nikdy nebyl můj sen, ale jak stárnu, tak už bych ho také chtěl
tak jsem šoupnul na stránky GT článeček + nějaké dobové foto
http://commodore-a.blog.cz/1205/opel-gt-1968-1973-clanek
Přiznám se, že jsem třeba vůbec nevěděl, že se udělal GT elektromobil
Jinak, GT nikdy nebyl můj sen, ale jak stárnu, tak už bych ho také chtěl
Re: OPEL ČLÁNKY
OPEL OLD SCHOOL napsal:Tohle je super obrázek, to asi dám na nějakej Opel session plakát
Tak si pak řekni, já ti to naskenuju
Halis: Já o tom ani netušil, že to existuje. Zahlédl jsem to na aukru, tak jsem to koupil
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
On tu knížku (časopis) Urby určitě má
Halis- Poèet pøíspìvkù : 437
Join date : 28. 07. 10
Location : Mělník
Strana 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» HISTORIE VOZŮ OPEL - ČLÁNKY
» Články z časopisů a tisku
» Klubové Opely v tisku - Články
» Zajímavé články ze starších časopisů Flash
» Opel Tisk: Kadett C1 1.2 Coupé 1977 - Opel Club & Trend 4/2000
» Články z časopisů a tisku
» Klubové Opely v tisku - Články
» Zajímavé články ze starších časopisů Flash
» Opel Tisk: Kadett C1 1.2 Coupé 1977 - Opel Club & Trend 4/2000
Strana 3 z 5
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|