OPEL MOTORSPORT
+7
Radek GSi
Mattes
Urby
Schiza GSi
Halis
OPEL OLD SCHOOL
Tonda
11 posters
Strana 5 z 13
Strana 5 z 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Re: OPEL MOTORSPORT
sice je to podle mě blázen ale video pěkný...
- Viktor -- Poèet pøíspìvkù : 162
Join date : 20. 07. 10
Re: OPEL MOTORSPORT
Zajímavej zadohrab KADETT D 400 ... a pak že Déčko nemá koule
Překladač OPEL KADETT D 400
Opel Kadett 400 vedený Tony Pond / Richard Leeke na Nissan Rally v Kapském Městě, duben 1984
Historie Kadett 400
Opel Kadett byl pohon zadních kol verze GT / E, který byl podroben testování a uzdravovat v Jižní Africe, kde akce jsou otevřeny non-homologovaných vozů.
První vůz, jeden ze tří, která byla postavena v Německu předtím, než je přijata na kusy a vzduchu Náklad se do Jižní Afriky března 1984, byl součástí projektu, který byl schrouded v tajnosti. Auto sám využívá atmosférický 2400 cc motor, převodovka, podvozek, nápravy a přenos z Manta 400, ale lišil se v vypadá v tom, že neměl botu.
Váží něco málo přes 1000 kg, to bylo také trochu lehčí než Manta přesto stále mají ocelové dveře a panely. Jeho aerodynamické zařízení v ceně jazyk, který vyčníval z předního spoileru a ret, který byl připojen k horní části poklopu. V době svého prvního vystoupení v Jižní Africe, to bylo spekuloval, že auto by mohlo být základem pro budoucí čtyři Pohon kol challenger, i když motor může změnit. Ve Tony Pond rukou, Kadett 400 ukázal svůj manipulační potenciál Nissan Rally, i když auto vypadalo poněkud vratký a auto zvedl své přední kola poměrně snadno. Rybník byl schopen udržet druhé místo za van der Merwe v Audi Quattro a dokonce nastavit tři nejrychlejší časy z devíti etap absolvoval, ale odešel na desáté etapě po olejové čerpadlo pohon selhal.
Další foto na https://www.facebook.com/pages/OPEL-Kadett-D-Classic-Tuning-1979-84/336083396530060?ref=stream
Překladač OPEL KADETT D 400
Opel Kadett 400 vedený Tony Pond / Richard Leeke na Nissan Rally v Kapském Městě, duben 1984
Historie Kadett 400
Opel Kadett byl pohon zadních kol verze GT / E, který byl podroben testování a uzdravovat v Jižní Africe, kde akce jsou otevřeny non-homologovaných vozů.
První vůz, jeden ze tří, která byla postavena v Německu předtím, než je přijata na kusy a vzduchu Náklad se do Jižní Afriky března 1984, byl součástí projektu, který byl schrouded v tajnosti. Auto sám využívá atmosférický 2400 cc motor, převodovka, podvozek, nápravy a přenos z Manta 400, ale lišil se v vypadá v tom, že neměl botu.
Váží něco málo přes 1000 kg, to bylo také trochu lehčí než Manta přesto stále mají ocelové dveře a panely. Jeho aerodynamické zařízení v ceně jazyk, který vyčníval z předního spoileru a ret, který byl připojen k horní části poklopu. V době svého prvního vystoupení v Jižní Africe, to bylo spekuloval, že auto by mohlo být základem pro budoucí čtyři Pohon kol challenger, i když motor může změnit. Ve Tony Pond rukou, Kadett 400 ukázal svůj manipulační potenciál Nissan Rally, i když auto vypadalo poněkud vratký a auto zvedl své přední kola poměrně snadno. Rybník byl schopen udržet druhé místo za van der Merwe v Audi Quattro a dokonce nastavit tři nejrychlejší časy z devíti etap absolvoval, ale odešel na desáté etapě po olejové čerpadlo pohon selhal.
Další foto na https://www.facebook.com/pages/OPEL-Kadett-D-Classic-Tuning-1979-84/336083396530060?ref=stream
Strana 5 z 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Similar topics
» Zajímavý Opel Ascona A Motorsport
» Německý OPEL TUNING
» OPEL ASCONA A Motorsport - Rallye Pačejov 9/2020 - Foto: Wenda
» Motorsport: Ascona A GR 1.9SR z italské závodní stáje
» Opel Tisk: Kadett C1 1.2 Coupé 1977 - Opel Club & Trend 4/2000
» Německý OPEL TUNING
» OPEL ASCONA A Motorsport - Rallye Pačejov 9/2020 - Foto: Wenda
» Motorsport: Ascona A GR 1.9SR z italské závodní stáje
» Opel Tisk: Kadett C1 1.2 Coupé 1977 - Opel Club & Trend 4/2000
Strana 5 z 13
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru