OPEL ČLÁNKY

Strana 1 z 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Urby za Wed Jan 12, 2011 10:12 pm

OPEL KADETT-E

Poměrně vysokou popularitou se Kadetty mohly chlubit od samého počátku své existence v celé Evropě. Tento vůz se stal také vzorem pro automobily Daewoo Racer, Cielo a Nexia, vyráběné v Jižní Koreji. Přestože výroba Kadettu skončila již v roce 1992, tento vůz se dodnes často vyskytuje v našich autobazarech. Základními „dodavateli“ jsou Německo, Nizozemsko a Belgie.



Dějiny Opelu Kadett
Pátá generace nejmasověji vyráběného modelu značky Opel byla představena v září 1984 jako model dalšího roku. Jako první přišly na trh hatchback a kombi, o rok později se objevil i sedan a poté kabriolet. Kadett E se vyznačoval na svou dobu velmi dobrou aerodynamikou. Škála motorů byla široká – od 1,2litrového o výkonu 40 kW (54 k) až po „dvoulitr“ se šestnáctiventilovou technikou o výkonu 110 kW (150 k), který se montoval do sportovně střižené verze GSi. V Německu se Kadett vyráběl do roku 1991, nicméně tento model vznikal také v Jižní Koreji – nejdříve jako Pontiac Le Mans pro americký trh, později jako různé modely Daewoo.
Za málo peněz
Kombi Kadett Caravan z roku 1985 s karburátorovým motorem o objemu 1,3 l stálo pouhých 60 000 korun, ale český zájemce za ně tehdy zaplatil v přepočtu 130 000 korun. Ani tak to ale nebyla přehnaná částka. Během prvního roku nebylo nutno nic opravovat a majitel se mohl omezit jen na standardní pravidelnou údržbu – výměnu oleje a filtrů. Na sklonku uvedeného období bylo nezbytné vyměnit ještě přední brzdové destičky, protože vůz měl za sebou již 200 000 km. Je pravda, že za tu dobu se projevily určité „nemoci věku“, které se hlásily zvláště po zimním období a jízdě po prosolených silnicích. Brzy se objevila koroze zadních podběhů a té části prahů, která k nim přiléhá.

Přístrojová deska je staromódní, ale praktická. V mladším sourozenci Daewoo se téměř nezměnila.

Prasklé potahy jsou důsledkem nejen opotřebení, ale také zimy, kterou syntetický materiál nevydržel.Zimu nemá rád
Obecně lze říci, že automobil nemá rád zimu. Potíže bývají se spouštěním motoru. Kromě toho se za velkých mrazů ulomila páčka seřízení vnějšího zpětného zrcátka. Za jízdy praskl také šev čalounění z imitace kůže na sedadle řidiče. Drsné podmínky zimy už umělá kůže prostě po tolika letech nevydržela. K největším problémům došlo v říjnu loňského roku: začal klepat motor, byť nikoli vlastní vinou. Kadett zajel předním kolem do díry ve vozovce a dno klikové skříně prudce narazilo na její hranu. Ta se deformovala tak, že došlo k poškození olejového čerpadla, a motor „odešel“. Následovala nutná generální oprava. Po ní a po záběhu však motor opět pracuje jako hodinky a startuje na první pokus. K dnešnímu dni má automobil za sebou téměř 60 tisíc km a jeho celkový „nájezd“ dosáhl 250 000 km; přesto je potřeba pouze vyměnit přední tlumiče.
Takhle tedy vypadá zkušenost jednoho majitele vozu Opel Kadett. Napište nám i vy svoje zkušenosti se staršími vozy, podělte se o ně s ostatními čtenáři.

Okraje podběhů jsou náchylné ke korozi zejména v zimním období.

Současné automobily mají nesrovnatelně lepší antikorozní vlastnosti karoserie než Kadett.


Ceny náhradních dílů na Opel Kadett, r. v. 1985 v Kč
čelní sklo 6 948
ložisko kola (před.) 1 017
kulový čep 579
vnější zpětné zrcátko 1 755
přední kapota 12 684
chladič 7 482
brzdové destičky 892
rozvodový řemen/řetěz 326
světlomet 2 792
výfuk (komplet) 6 995
přední tlumič 1 750
brzdový kotouč (přední) 693
stírač (2 ks) 362
vodní čerpadlo 987

avatar
Urby

Poèet pøíspìvkù : 757
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://www.opeloldschool.cz

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Wed Jan 12, 2011 10:33 pm

OPEL KADETT E 1.4 LS 1991

Ve své domovině si poměrně levný Opel Kadett vysloužil přezdívku „automobil pro mládež a důchodce“. Ti první ho mají jako svůj vůbec první automobil, ti druzí pak jako poslední. Podobně je tomu i u nás.



Automobily s tímto názvem se vyráběly kolem padesáti let. Nás nyní zajímá nejvíce rozšířený Opel Kadett poslední generace E, který sjížděl z montážních linek v období 1984 až 1993.
Karoserie
Aerodynamický tvar modelu Opel Kadett dostal v Německu velmi rychle přídomek „vejce bez skořápky“. Něco na tom je, protože starší karoserie tohoto automobilu obvykle vypadají dost nevábně. Důvodem je rez, jíž trpí v prvé řadě prahy dveří, podběhy kol, podvozek a spoilery. Více či méně spolehlivá antikorozní ochrana se na vozech Opel Kadett poprvé objevila až v roce 1988. Typy karoserie jsou hatchback, sedan, kabriolet a kombi. Pokud si chcete pořídit ten poslední, zvlášť pečlivě si prohlédněte zadní dveře: čepy, stírač, elektrické vedení. Kromě toho má kombi oproti ostatním zvýšenou úroveň hluku.
Motor a převody
Chronickou nemocí těchto automobilů je nespolehlivé vodní čerpadlo. Jednak dlouho nevydrží, jednak je jeho výměna velmi pracná. Z toho vyplývají také problémy s chlazením motoru. V horším případě může být důsledkem delšího působení vadného čerpadla spálená hlava bloku válců, což je velký problém. Druhou nepříjemností je prosakování oleje z motoru a převodovky. Oba agregáty se jinak chovají spolehlivě a korektně. Pouze vznětový motor neplní očekávání: urputně klepe celým vozem a buší jako parní válec, avšak nemá bohužel jeho sílu.
Vnitřek Opelu Kadett je ztvárněn bez jakýchkoli zbytečností – precizně a elegantně. Je pravda, že plastové součástky o sobě dávají poměrně hlasitě vědět, na druhé straně je v každé modifikaci hodně místa, a to i na zadních sedadlech. Snad pouze „košovitá“ přední sedadla se mohou někomu zdát příliš měkká a jejich opěradla příliš úzká.

V interiéru Opelu Kadett je dost místa pro přepravu čtyř cestujících. Nepohodlná jsou snad pouze opěradla, která mohou vadit především osobám se širšími rameny.

Motor automobilu Opel Kadett nepůsobí svým majitelům příliš velké starosti. Mnozí za celou dobu měnili pouze olej a klínový řemen.Jízdní vlastnosti
Opel Kadett působí za jízdy příjemným dojmem. Dokonce i základní agregát s pouhými 44 kW (60 k) nemá problémy s dosažením rychlosti 170 km/h díky malému aerodynamickému odporu. Podvozek se chová velmi dobře.
Koroze, která je největším problémem Kadettu, napadá především nosníky karoserie, prahy, podběhy kol, paraboly světlometů, potrubí brzdové kapaliny a zadní dveře kombi. Vodní čerpadlo je nespolehlivé a špatně utěsněné. Také blok systému zapalování a termostat mají „své mouchy“. Izolace elektrického vedení není příliš kvalitní.
Statistika
V oblasti chladicí soustavy dělá řidičům vrásky na čele chronicky nemocné čerpadlo chladicí kapaliny. Vyvolává přehřátí motoru (zhruba u 60 % všech automobilů). V každém pátém voze se objevují problémy s termostatem. Ani elektrické vybavení není úplně odolné. Nekvalitní elektroinstalace působí závažné problémy zhruba v 50 procentech případů. Značně poruchový je i rozdělovač a startér, ale v tomto ohledu už statistické údaje vycházejí příznivěji. Motory obecně jsou docela spolehlivé. Častěji se přepalují těsnění pod hlavou válců. Ozubený klínový řemen pak poměrně často vyžaduje výměnu.

Místa pro nohy zadních cestujících není nazbyt, ale musíme vzít v úvahu dobu vzniku.

Vedle pětidveřového hatchbacku existoval i třídveřový, dále pak sedan, kombi i kabrio.

Opel Kadett E 1.4 LS (1991)

Motor zážehový řadový čtyřválec
Zdvihový objem (cm3) 1389
Max. výkon (kW/k) 44/60
při otáčkách/min 5600
Max. točivý moment (N.m) 103
při otáčkách/min 2800
Max. rychlost (km/h) 162
Zrychlení 0–100 km/h (s) 14,5
Počet převodových stupňů 5
Pohotovostní hmotnost (kg) 910
Zavazadelník (m3) 0,390
Spotřeba paliva (město/mimo město/kombinace) (l/100 km) -/-/6,8
Rozměry: délka/šířka/výška/rozvor (mm) 3998/1663/1400/-


Naposledy upravil OPEL OLD SCHOOL dne Wed Feb 02, 2011 4:22 am, celkově upraveno 3 krát
avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Wed Jan 12, 2011 11:00 pm

Opel Omega 3.2 V6 Executive - Článek z roku 2001

Inovovaná vnější i vnitřní tvář a nový, výkonnější motor – to jsou charakteristické rysy „vlajkové lodi“ v nabídce značky Opel, sedanu Omega 3.2 V6.



Automobil Omega v nynějším modelovém provedení, které se prodává na českém trhu, absolvoval předloni lehký facelift. Ten však výrazněji nezměnil jeho styling a spíše jej ještě více vytříbil. Díky tomu má tento Opel stále co říci zájemcům o reprezentativně vyhlížející a komfortní vůz vyšší střední třídy. To platí zvlášť pro vrchol ve velmi pestré modelové nabídce – verzi Omega 3.2 V6 Executive, kterou standardně zkrášlují kupříkladu efektní ocelově šedá metalíza či litá kola s pneumatikami o rozměru 235/55 R 17.
V duchu reprezentativnosti se samozřejmě nesl také interiér testovaného sedanu Omega s osvědčenými prvky luxusu – koženým čalouněním a obložením imitací ušlechtilého dřeva. Pohodlná přední sedadla mají dobré boční vedení a zadní místa doslova obejmou těla cestujících, samozřejmě ovšem s výjimkou toho prostředního. V každém případě automobil nabízí posádce dostatek místa jak pro nohy, tak i nad hlavou. O navýsost příjemné zdolávání dálek v kabině testovaného sedanu se dále starala zvlášť bohatá výbava. V seznamu standardně dodávaných položek totiž nechyběly čelní a boční airbagy, samočinná klimatizace, palubní počítač či audiosouprava s CD přehrávačem. Kladem automobilu Omega je též perfektně ztvárněné pracoviště řidiče, snad jen číselníky přístrojů na nás působily poněkud fádně. Výhrady nelze mít ani k základnímu objemu zavazadlového prostoru, jenž činí 0,530 m3.

Pracoviště řidiče připomíná svým uspořádáním kokpit sportovního letadla.

Zážehový motor 3.2 V6 se vyznačuje kultivovaným během i výkonností.Kultivovaný motor
Punc důstojnosti této verze sedanu Omega podpořil také 160kW (218k) zážehový agregát 3.2 V6 ve spojení s pětistupňovou samočinnou převodovkou. Získal si nás nejen svým kultivovaným a tichým během, ale též dostatečnou výkonností. Bylo příjemné vědět, že po prudkém sešlápnutí pedálu akcelerátoru (funkce kick-down) automobil „vystřelí“ vpřed jako raketa. Jinak ale „automat“ mění převodové stupně takříkajíc jako po másle. Bohužel ale neposkytuje možnost ručního řazení, které je dnes stále běžnější. Pokud jde o spotřebu paliva, kombinovaná hodnota 11,6 l benzinu na 100 km odpovídá výrazu reprezentativnosti tohoto sedanu vyšší střední třídy.
Technicky vyspělý podvozek automobilu Opel Omega zajišťuje jeho posádce velmi pohodlné cestování. Pérování se dokáže s přehledem vyrovnat i s většími nerovnostmi na vozovce, ale nebrání ani sportovnějšímu stylu jízdy. Při průjezdu ostrých zatáček se vůz chová jistě. Za ocenění stojí také účinné brzdy se systémem ABS a protiprokluzovým systémem. Ovládání poměrně velkého a těžkého vozu, jakým tento Opel s pohotovostní hmotností 1635 kg určitě je, usnadňuje přiměřeně fungující posilovač řízení. Sedan Omega 3.2 V6 Executive je k mání za rozumnou částku 1 324 900 Kč včetně DPH.

Přední partii Omegy zdobí rozměrný chromovaný znak výrobce.

Zavazadlový prostor sedanu Omega má dostatečný základní využitelný objem 0,530 m3.

Opel Omega 3.2 V6 Executive

Motor zážehový vidlicový šestiválec
Zdvihový objem (cm3) 3175
Max. výkon (kW/k) 160/218
při otáčkách/min 6000
Max. točivý moment (N.m) 290
při otáčkách/min 3400
Max. rychlost (km/h) 240
Zrychlení 0–100 km/h (s) 9,0
Počet převodových stupňů 5
Pohotovostní hmotnost (kg) 1635
Zavazadelník (m3) 0,530
Spotřeba paliva (město/mimo město/kombinace) (l/100 km) 16,8/8,5/11,6
Rozměry: délka/šířka/výška/rozvor (mm) 4898/1776/1455/2730
Cena 1 324 900 Kč

avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Sat Jan 22, 2011 4:19 pm



avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Wed Feb 02, 2011 4:14 am

Michalovo a Jardovo OPEL MANTA-B - Článek A&T 1/2011

http://commodore-a.blog.cz/1101/opel-old-school-cz-xvi

avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Mon Feb 14, 2011 8:05 pm

Ten Jarda se teda rozjel, v únoru druhej článek o jeho Vekině v časáku Shocked Laughing Vekina je celebrita cheers

Ochutnávka z aktuálního čísla Světa motorů



avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Urby za Sat Feb 19, 2011 4:54 pm

Jardovo Vectra v SM - celej článek zde:

http://commodore-a.blog.cz/1102/opel-old-school-cz-iv
avatar
Urby

Poèet pøíspìvkù : 757
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://www.opeloldschool.cz

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  kuba-dc za Sat Feb 19, 2011 6:55 pm

Urby napsal:Jardovo Vectra v SM - celej článek zde:

http://commodore-a.blog.cz/1102/opel-old-school-cz-iv

píše se: všechny podvozkové části jaou nastříkány polyuretanem?
to se stříká na holý kov? nebo navrch...a jen na kastli, či i na nápravy?
chci více info Wink
avatar
kuba-dc

Poèet pøíspìvkù : 331
Join date : 14. 10. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  jarda za Sat Feb 19, 2011 7:40 pm

kuba-dc napsal:
Urby napsal:Jardovo Vectra v SM - celej článek zde:

http://commodore-a.blog.cz/1102/opel-old-school-cz-iv

píše se: všechny podvozkové části jaou nastříkány polyuretanem?
to se stříká na holý kov? nebo navrch...a jen na kastli, či i na nápravy?
chci více info Wink
ja jsem nápravy nechal opískovat pak jsem na ně stříknul základ a přes něj polyuretanem a podlahu jsem očistil na to základ přes něj přelak. boden a na to polyuretan
avatar
jarda

Poèet pøíspìvkù : 49
Join date : 31. 12. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Urby za Sat Feb 19, 2011 10:42 pm

Jarda pro Svět motorů předělal zadní kapotu (zavařil spz)? Laughing Shocked Trochu velká retušovanda značky Very Happy



avatar
Urby

Poèet pøíspìvkù : 757
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://www.opeloldschool.cz

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Dominik Ascona za Sat Feb 19, 2011 10:44 pm

Urby, to víš co by Jarda neudělal pro slávu Very Happy
avatar
Dominik Ascona

Poèet pøíspìvkù : 119
Join date : 30. 10. 10
Age : 26
Location : Praha

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  DepecheMode za Sat Feb 19, 2011 10:48 pm

Jo jo přesně tak.
Mimochodem 10 března bude mít v Praze OPEL cz mecheche pro svoje lidičky a slaví 20 let na cz+sk trhu.Tak tam povezu Lotuse + Vectru.Tak snad udělám nějaké foto a pak je zašlu.
avatar
DepecheMode

Poèet pøíspìvkù : 518
Join date : 17. 08. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Dominik Ascona za Sat Feb 19, 2011 10:53 pm

No jo další celebritka, jako by nestačilo že už jsem to dnes jednou slyšel
avatar
Dominik Ascona

Poèet pøíspìvkù : 119
Join date : 30. 10. 10
Age : 26
Location : Praha

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Urby za Sat Feb 19, 2011 10:57 pm

Tak to foto ber jako nutnost Twisted Evil Já byl na předváděčce Insignie v roce 2009 a to byla teda žranice What a Face

http://commodore-a.blog.cz/0901/karlovo-diplomat-b-prezentace-insignia-1-2009

avatar
Urby

Poèet pøíspìvkù : 757
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://www.opeloldschool.cz

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  DepecheMode za Sat Feb 19, 2011 11:05 pm

Tak to bude něco podobného.V Kongresovém centru se to koná.Pro cz+sk ,cca 300 lidí.Tak uvidíme jaké to bude.
avatar
DepecheMode

Poèet pøíspìvkù : 518
Join date : 17. 08. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  DepecheMode za Sat Feb 19, 2011 11:16 pm

Jde se chrnět.čao
avatar
DepecheMode

Poèet pøíspìvkù : 518
Join date : 17. 08. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Dominik Ascona za Sat Feb 19, 2011 11:19 pm

taky to tak vidim čao
avatar
Dominik Ascona

Poèet pøíspìvkù : 119
Join date : 30. 10. 10
Age : 26
Location : Praha

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  - Viktor - za Sun Feb 20, 2011 1:55 am

hlavně na to dávej pozor ať mi to tam ňákej Pražák nezkurví Very Happy Very Happy
avatar
- Viktor -

Poèet pøíspìvkù : 162
Join date : 20. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  kuba-dc za Sun Feb 20, 2011 1:59 pm

DepecheMode napsal:Jo jo přesně tak.
Mimochodem 10 března bude mít v Praze OPEL cz mecheche pro svoje lidičky a slaví 20 let na cz+sk trhu.Tak tam povezu Lotuse + Vectru.Tak snad udělám nějaké foto a pak je zašlu.

no hele, to je paráda;-)
a jak se k takový věci dostaneš? že někdo chce tvý auta ukázat?
avatar
kuba-dc

Poèet pøíspìvkù : 331
Join date : 14. 10. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Tue Mar 01, 2011 9:59 pm

avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  DepecheMode za Wed Mar 02, 2011 12:21 pm

Ta Jardova Vectra je fakt super ! To je paní VECTRA !!! bounce
avatar
DepecheMode

Poèet pøíspìvkù : 518
Join date : 17. 08. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Wed Mar 30, 2011 6:29 pm

Tondovo "Brutusanda" je v novém čísle A&T. Laughing




avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Tonda za Fri Apr 01, 2011 10:15 am

Mám z toho radost..je to pěkný a potěšilo to Smile
avatar
Tonda

Poèet pøíspìvkù : 174
Join date : 21. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  OPEL OLD SCHOOL za Mon Apr 11, 2011 10:22 pm

Tak pánové novej Flash je opravdu povedenej Twisted Evil





Kadett C Caravan co ho loni fotil Radek GSi zde:
http://commodore-a.blog.cz/1005/3-opel-sraz-osc-kulmbach-himmelkron-1-5-2010





Mantascona z Habru zde:
http://commodore-a.blog.cz/1009/opel-old-school-v





Upoutávka na Habr 2011



Další zajímavé články











Ještě info o novém čísle AUTO 7



Je tam Thunderbird Petra Bellingera





Tak jak to je v té reklamě na brambůrky: "Kupte si je! No jasně, všude je maááj" rabbit Laughing I swear !! Twisted Evil
avatar
OPEL OLD SCHOOL

Poèet pøíspìvkù : 3830
Join date : 16. 07. 10

Zobrazit informace o autorovi http://opeloldschool.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  m.artty za Tue Apr 12, 2011 11:57 pm

Kde se dá u nás koupit Flash? V Praze jsem narazil jen na BMW Tuning a VW Scene Twisted Evil
avatar
m.artty

Poèet pøíspìvkù : 1204
Join date : 17. 09. 10

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Re: OPEL ČLÁNKY

Příspěvek  Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Strana 1 z 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru