OPEL ČLÁNKY
+6
DepecheMode
Dominik Ascona
jarda
kuba-dc
OPEL OLD SCHOOL
Urby
10 posters
Strana 2 z 5
Strana 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: OPEL ČLÁNKY
No dá se třeba u nás předplatit, ale např. většina plzeňské opelgroupe (i já ) ho nakupuje na hlavním vlakovém nádraží PLZEŇ - je jich tam vždy asi šest kusů
Mají to tam zde
Mají to tam zde
Re: OPEL ČLÁNKY
Zkusim pohledat jeste v Praze. Do Plzne se mi pro nej jezdit nechce, to uz bych to mel snad bliz do Nemecka :-D
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
Monitor CZ s.r.o. tel. 220 875 514 domluv se s nima posílají mi ho normálně domů. cena 170.- kus... asi nejsem většina opelgruppe na nádraží chce vždycky někdo drobný...
- Viktor -- Poèet pøíspìvkù : 162
Join date : 20. 07. 10
OPEL GT (1968-1973)
V září 1968 debutovalo dvoumístné sportovní kupé Opel GT. Během následujících pěti let se jich v Evropě i v zámoří prodalo přes sto tisíc. Myšlenka vyrábět sportovní kupé využívající mechanické skupiny sériových vozů Opel vznikla v první polovině šedesátých let.
http://commodore-a.blog.cz/1107/opel-gt-1968-1973-clanek
http://commodore-a.blog.cz/1107/opel-gt-1968-1973-clanek
KADETT-C Článek
Stylový Kadett C (1973-1979)
Při designu nového Kadettu šli návrháři podobnou cestou, jako u o rok dříve uvedeného Rekordu D. Opustili americké linie s vysokými zvlněnými boky. Výsledkem byl navýsost evropský vůz jednoduchých elegantních tvarů s velkou plochou prosklení kabiny. Konstrukce Kadettu přitom musela být sladěna se současně vyráběnými modely Ascona a Manta a zároveň byl Kadett koncipován jako tzv. světový vůz a jako takový musel být snadno vyrobitelný v továrnách GM kdekoliv na světě. Skutečně se také vyráběl např. v Anglii jako Vauxhall Chevette, v Austrálii pod značkou Holden a v Japonsku jako Isuzu Gemini.
http://commodore-a.blog.cz/1107/opel-kadett-c-opel-treffen-roding-2007-clanek
Při designu nového Kadettu šli návrháři podobnou cestou, jako u o rok dříve uvedeného Rekordu D. Opustili americké linie s vysokými zvlněnými boky. Výsledkem byl navýsost evropský vůz jednoduchých elegantních tvarů s velkou plochou prosklení kabiny. Konstrukce Kadettu přitom musela být sladěna se současně vyráběnými modely Ascona a Manta a zároveň byl Kadett koncipován jako tzv. světový vůz a jako takový musel být snadno vyrobitelný v továrnách GM kdekoliv na světě. Skutečně se také vyráběl např. v Anglii jako Vauxhall Chevette, v Austrálii pod značkou Holden a v Japonsku jako Isuzu Gemini.
http://commodore-a.blog.cz/1107/opel-kadett-c-opel-treffen-roding-2007-clanek
Re: OPEL ČLÁNKY
Urby napsal:Stylový Kadett C (1973-1979)
Při designu nového Kadettu šli návrháři podobnou cestou, jako u o rok dříve uvedeného Rekordu D. Opustili americké linie s vysokými zvlněnými boky. Výsledkem byl navýsost evropský vůz jednoduchých elegantních tvarů s velkou plochou prosklení kabiny. Konstrukce Kadettu přitom musela být sladěna se současně vyráběnými modely Ascona a Manta a zároveň byl Kadett koncipován jako tzv. světový vůz a jako takový musel být snadno vyrobitelný v továrnách GM kdekoliv na světě. Skutečně se také vyráběl např. v Anglii jako Vauxhall Chevette, v Austrálii pod značkou Holden a v Japonsku jako Isuzu Gemini.
http://commodore-a.blog.cz/1107/opel-kadett-c-opel-treffen-roding-2007-clanek
Snad jedinou připomínku k článku= tento model spíše konkuroval Volkswagenu Derby.
Halis- Poèet pøíspìvkù : 437
Join date : 28. 07. 10
Location : Mělník
Re: OPEL ČLÁNKY
Tak to potom jóóó...
Urby napsal:Ok, ale ten Golf je v článku srovnávanej s Kadettem City
Halis- Poèet pøíspìvkù : 437
Join date : 28. 07. 10
Location : Mělník
Re: OPEL ČLÁNKY
Ještě dodatek k článku:
Zajímavou odbočkou historie byl Opel Kadett 400, speciál s pohonem zadních kol, odvozený od modelu GTE. Pro závody nehomologovaných vozů v Jižní Africe byly postaveny tři vozy. K pohonu byl použit motor 2,4 l z Manty 400. Jezdec Tony Pond jel s Kadettem 400 na druhém místě v Nissan Rallye, než skončil s poruchou olejového čerpadla.
Tady ten déčkovej zadohrab je
!!!very rare kadett 400 rwd, one official south african model made only!!!
Další foto dám pak na stránky
Zajímavou odbočkou historie byl Opel Kadett 400, speciál s pohonem zadních kol, odvozený od modelu GTE. Pro závody nehomologovaných vozů v Jižní Africe byly postaveny tři vozy. K pohonu byl použit motor 2,4 l z Manty 400. Jezdec Tony Pond jel s Kadettem 400 na druhém místě v Nissan Rallye, než skončil s poruchou olejového čerpadla.
Tady ten déčkovej zadohrab je
!!!very rare kadett 400 rwd, one official south african model made only!!!
Další foto dám pak na stránky
Re: OPEL ČLÁNKY
... tak ještě něco o Éčku (foto- Erbendorf 2007-08)
Aerodynamický přeborník (Kadett E, 1984–1991)
Posledním nositelem jména Kadett v Evropě se stal Opel Kadett E (foto), představený v roce 1984. Stal se důstojným završením dlouhé historie tohoto vozu, korunované mezinárodní porotou evropských novinářů titulem Automobil roku 1984/1985 (dnes říkáme 1985). Jedním z důvodů jejich rozhodnutí bylo, kromě příznivého poměru užitné hodnoty k ceně, mimořádně čisté aerodynamické řešení karoserie. Verze GSi se s koeficientem cx = 0,30 stala nejaerodynamičtějším vozidlem ve své třídě.
Rozměry karoserie se proti Kadettu D změnily jen nepatrně, dál se ale rozrostla paleta nabízených verzí. Kromě třídveřového a pětidveřového hatchbacku a 4228 mm dlouhého kombi přišel Opel nově s pětidveřovým sedanem se stupňovitou zádí (Němci mu říkají Stufenheck), který se chlubil mimořádně objemným zavazadlovým prostorem (0,55 m3). Od roku 1986 stavěla italská karosárna Bertone v Grugliasku u Turína kabriolety s ochranným rámem mezi předními a zadními sedadly a plátěnou stahovací střechou. Vozy měly na trhu úspěch a přes poměrně vysokou cenu 31 až 37 tisíc marek se jich prodalo 60218 kusů.
Motory 1.2S, 1.3N/S, 1.6S, 1.6D a 1.8GSi převzal Kadett E od předchůdce, pro modelový rok 1988 se základním motorem stala čtrnáctistovka (44 kW/60 k) a na vrcholu nabídky se objevily dvoulitry, které měly pro modely GSi a GT 85 kW (115 k) a pro špičkový model GSi 16V díky čtyřventilové technice dokonce 110 kW (150 k). Tyto nejvýkonnější Kadetty dosahovaly rychlosti 217 km/h. V roce 1989 dostaly Kadetty mírně faceliftovanou příď, která je přiblížila k modelům Vectra a Omega.
Kadett E se vyráběl v Brazílii pod jménem Chevrolet Kadett a stal se také základem jihokorejského Daewoo LeMans, vyráběného v letech 1986 až 1994. Pozdější faceliftovaná verze se prodávala pod názvy Cielo, Racer a Nexia. Tentýž vůz se prodával v USA pod názvem Pontiac LeMans.
Kadett E se v Bochumi vyráběl do konce roku 1991 a dosáhl největšího počtu vyrobených kusů ze všech pěti generací, téměř 3,8 milionu. Vystřídal jej Opel Astra, současně vyráběný ve třetí generaci. Celkem vzniklo bezmála 11 milionů Kadettů a je tedy možné konstatovat, že šlo o velmi oblíbený vůz.
Aerodynamický přeborník (Kadett E, 1984–1991)
Posledním nositelem jména Kadett v Evropě se stal Opel Kadett E (foto), představený v roce 1984. Stal se důstojným završením dlouhé historie tohoto vozu, korunované mezinárodní porotou evropských novinářů titulem Automobil roku 1984/1985 (dnes říkáme 1985). Jedním z důvodů jejich rozhodnutí bylo, kromě příznivého poměru užitné hodnoty k ceně, mimořádně čisté aerodynamické řešení karoserie. Verze GSi se s koeficientem cx = 0,30 stala nejaerodynamičtějším vozidlem ve své třídě.
Rozměry karoserie se proti Kadettu D změnily jen nepatrně, dál se ale rozrostla paleta nabízených verzí. Kromě třídveřového a pětidveřového hatchbacku a 4228 mm dlouhého kombi přišel Opel nově s pětidveřovým sedanem se stupňovitou zádí (Němci mu říkají Stufenheck), který se chlubil mimořádně objemným zavazadlovým prostorem (0,55 m3). Od roku 1986 stavěla italská karosárna Bertone v Grugliasku u Turína kabriolety s ochranným rámem mezi předními a zadními sedadly a plátěnou stahovací střechou. Vozy měly na trhu úspěch a přes poměrně vysokou cenu 31 až 37 tisíc marek se jich prodalo 60218 kusů.
Motory 1.2S, 1.3N/S, 1.6S, 1.6D a 1.8GSi převzal Kadett E od předchůdce, pro modelový rok 1988 se základním motorem stala čtrnáctistovka (44 kW/60 k) a na vrcholu nabídky se objevily dvoulitry, které měly pro modely GSi a GT 85 kW (115 k) a pro špičkový model GSi 16V díky čtyřventilové technice dokonce 110 kW (150 k). Tyto nejvýkonnější Kadetty dosahovaly rychlosti 217 km/h. V roce 1989 dostaly Kadetty mírně faceliftovanou příď, která je přiblížila k modelům Vectra a Omega.
Kadett E se vyráběl v Brazílii pod jménem Chevrolet Kadett a stal se také základem jihokorejského Daewoo LeMans, vyráběného v letech 1986 až 1994. Pozdější faceliftovaná verze se prodávala pod názvy Cielo, Racer a Nexia. Tentýž vůz se prodával v USA pod názvem Pontiac LeMans.
Kadett E se v Bochumi vyráběl do konce roku 1991 a dosáhl největšího počtu vyrobených kusů ze všech pěti generací, téměř 3,8 milionu. Vystřídal jej Opel Astra, současně vyráběný ve třetí generaci. Celkem vzniklo bezmála 11 milionů Kadettů a je tedy možné konstatovat, že šlo o velmi oblíbený vůz.
Re: OPEL ČLÁNKY
Hezký články, ale tohle mi nějak nesedí.... "....které měly pro modely GSi a GT 85 kW (115 k)...". Kadetta GT jsem nikdy s motorem 2,0i neviděl. Vždycky to byly 1,6 s krátkou převodovkou, sportovníma sedačkama a jinýma nárazníkama (před faceliftem s nárazníkama s nástavcema Kamei jako měly první cabria a malým křidélkem; po faceliftu s lakovanýma nárazníkama jako měl Kadett Frisco a kabriolety 1,6i).
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
Čas od času se Opel snaží osvěžit svůj výrobní program sportovně vyhlížejícími vozy.
Jedním z nich byl model Manta, vyráběný v letech 1970 až 1988. Ve dvou generacích vzniklo přes milion těchto oblíbených kupé.
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-manta-a-1970-1975-opel-treffen-foto-mix-clanek
Jedním z nich byl model Manta, vyráběný v letech 1970 až 1988. Ve dvou generacích vzniklo přes milion těchto oblíbených kupé.
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-manta-a-1970-1975-opel-treffen-foto-mix-clanek
Re: OPEL ČLÁNKY
Něco z málo z mého pera, respektive klávesnice
>>> http://opel-omega.wz.cz/evo500.html
>>> http://opel-omega.wz.cz/lotus.html
>>> http://opel-omega.wz.cz/evo500.html
>>> http://opel-omega.wz.cz/lotus.html
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
Moc pěkné
Můj Chevy - Článeček
http://commodore-a.blog.cz/1108/chevy-clanek-vase-ameriky-chrom-plameny-03-11
Můj Chevy - Článeček
http://commodore-a.blog.cz/1108/chevy-clanek-vase-ameriky-chrom-plameny-03-11
Re: OPEL ČLÁNKY
OPEL SENATOR & MONZA
Nástupcem Opelů Admiral a Diplomat se v roce 1978 stal Opel Senator a jeho sportovní verze Monza. Po čtyřech letech výroby prošly oba vozy faceliftem a Senator se v roce 1987 dočkal druhé generace.
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-senator-monza-opel-treffen-foto-mix-clanek
Ještě článek o SENU B
Osiřelé dvojče (Senator B)
Jako základ pro Opel Senator druhé generace (foto) posloužil v roce 1987 nový model Omega, představený o rok dříve. Senator se od Omegy lišil především jiným řešením přídě s výraznou chromovanou mřížkou chladiče a jinak tvarovanými světlomety, směrovými a mlhovými světly. Záď s velkými koncovými světly byla zakončena spoilerem na odtokové hraně kufru.
Od svého předchůdce převzal Senator B známý třílitrový řadový šestiválec, který měl bez katalyzátoru 130 kW (177 k) a s řízeným katalyzátorem 115 kW (156 k). Na export se Senator dodával také s motorem 2.5E (140 k) a do některých zemí s turbodieselem 2,3 litru z Omegy. O něco později byl výkon třílitru s katalyzátorem zvýšen na 177 koní a v říjnu 1989 byl uveden nový 24ventilový třílitr s výkonem 150 kW (204 k).
Senator B se nabízel kromě základního provedení také ve verzi Business a ve špičkovém provedení CD. Nesetkal se ale s velkým zájmem zákazníků, neboť jeho podobnost s mnohem levnější Omegou byla příliš markantní. Také interiér Senatoru vycházel z Omegy, jeho přístrojový panel byl ale doslova „prošpikován“ digitálními ukazateli a ovládacími knoflíky. Tuningová firma Irmscher dodávala upravené verze Senatoru B. Po pěti letech byla výroba Senatoru B ukončena bez nástupce. Celkem bylo vyrobeno kolem 70 tisíc vozů. Vlajkovou lodí Opelu zůstala dál Omega, jejíž druhá generace se dožila roku 2003.
Nástupcem Opelů Admiral a Diplomat se v roce 1978 stal Opel Senator a jeho sportovní verze Monza. Po čtyřech letech výroby prošly oba vozy faceliftem a Senator se v roce 1987 dočkal druhé generace.
http://commodore-a.blog.cz/1108/opel-senator-monza-opel-treffen-foto-mix-clanek
Ještě článek o SENU B
Osiřelé dvojče (Senator B)
Jako základ pro Opel Senator druhé generace (foto) posloužil v roce 1987 nový model Omega, představený o rok dříve. Senator se od Omegy lišil především jiným řešením přídě s výraznou chromovanou mřížkou chladiče a jinak tvarovanými světlomety, směrovými a mlhovými světly. Záď s velkými koncovými světly byla zakončena spoilerem na odtokové hraně kufru.
Od svého předchůdce převzal Senator B známý třílitrový řadový šestiválec, který měl bez katalyzátoru 130 kW (177 k) a s řízeným katalyzátorem 115 kW (156 k). Na export se Senator dodával také s motorem 2.5E (140 k) a do některých zemí s turbodieselem 2,3 litru z Omegy. O něco později byl výkon třílitru s katalyzátorem zvýšen na 177 koní a v říjnu 1989 byl uveden nový 24ventilový třílitr s výkonem 150 kW (204 k).
Senator B se nabízel kromě základního provedení také ve verzi Business a ve špičkovém provedení CD. Nesetkal se ale s velkým zájmem zákazníků, neboť jeho podobnost s mnohem levnější Omegou byla příliš markantní. Také interiér Senatoru vycházel z Omegy, jeho přístrojový panel byl ale doslova „prošpikován“ digitálními ukazateli a ovládacími knoflíky. Tuningová firma Irmscher dodávala upravené verze Senatoru B. Po pěti letech byla výroba Senatoru B ukončena bez nástupce. Celkem bylo vyrobeno kolem 70 tisíc vozů. Vlajkovou lodí Opelu zůstala dál Omega, jejíž druhá generace se dožila roku 2003.
Re: OPEL ČLÁNKY
OPEL CORSA-A
http://corsa-a.blog.cz/1108/opel-corsa-a-opel-treffen-foto-mix-clanek
OPEL CORSA-B (1993 – 2000)
Na frankfurtském autosalonu v roce 1986 se Opel pochlubil studií malého vozu oválných tvarů, nazvaného Junior. Vzhled tohoto malého vozu, podle názvu určeného hlavně mladé generaci, si tehdy získal značnou pozornost motoristické veřejnosti a stal se inspirací pro tvarové řešení Corsy druhé generace. Druhá generace Corsy (foto) se představila v roce 1993 a zaujala nadčasovými zaoblenými tvary a zvětšenými rozměry ve všech směrech. Její délka vzrostla proti Corse A o 107 mm na 3729 mm, šířka o 76 mm na 1608 mm a výška o 55 mm na 1420 mm. Moderním vnějším tvarům s oválnými světlomety, zasahujícími do masivního předního nárazníku, odpovídalo řešení interiéru se čtyřramenným volantem a osobitým válcovým orámováním přístrojové desky. Sportovní verze Corsy B navíc zdobil spoiler nad zadním oknem.
Objemy motorů a jejich výkony se u Corsy B rovněž posunuly k vyšším hodnotám. Zákazník mohl vybírat mezi čtveřicí zážehových motorů s rozvodem OHC a objemy 1,2 l (33 kW/45 k), 1,4 l (44 kW/60 k nebo s vícebodovým vstřikováním 60 kW/81,5 k) a 1,6 l s čtyřventilovým rozvodem (80 kW/109 k). Kdo chtěl diesel, mohl si vybrat mezi osvědčenými vznětovými motory Isuzu 1.5D (37 kW/50 k) nebo přeplňovaným 1.5TD (49 kW/66,5 k). Novinkou byl motor 1.7D s výkonem 44 kW (60 k).
Corsa B se pro koncern GM stala nástrojem k expanzi na světové trhy. Místo exportu hotových vozů začal ale General Motors vyvážet celé automobilky. Po španělské Zaragoze se výroba Corsy rozšířila v Evropě do východoněmeckého Eisenachu a portugalské Azambuji. Mimochodem, britský Vauxhall opustil název Nova a začal tyto malé vozy prodávat pod zavedeným jménem Corsa. Po Evropě následovaly další kontinenty. V Austrálii prodávala Corsy automobilka Holden pod názvem Barina, v Brazílii se Corsy vyráběly i ve verzích sedan, pick-up a kombi (brazilská Corsa Station Wagon se prodávala i v Evropě). Moderní závody vznikly i v Mexiku (sedan Chevy Monza, pětidveřový hatchback Swing a třídveřový Joy), Argentině, Chile, Jižní Africe a Indii. Sedany a kombi se vyráběly také v Číně v továrně Shanghai GM (Buick Sail). Corsa se tak stala skutečným celosvětovým vozem, i když v USA a Kanadě se nikdy neprodávala.
Zajímavou alternativou Corsy B se stalo malé sportovní kupé Opel Tigra, představené poprvé na frankfurtském autosalonu v roce 1995. Tigra používala většinu mechanických dílů z corsy. Svými přitažlivými tvary a jízdními vlastnostmi oslovila především mladou generaci. Třídveřové kupé s uspořádáním sedadel 2+2 mělo vnější rozměry 3922×1812x1340 mm a prodávalo se s čtyřválci ECOTEC 1.4i (66 kW/90 k) a 1.6i (78 kW/106 k). Se silnějším motorem, používaným i u sportovní verze Corsa GSi, dosahovalo rychlosti přes 200 km/h.
Na frankfurtské výstavě IAA v roce 1995 se Opel pochlubil ekonomickou verzí Corsa Eco 3 se vznětovým motorem 1.7 TDI, aerodynamicky optimalizovanou karoserií (přední a zadní spoiler, tvarované prahy) a systémem Start-Stop. Takto upravená Corsa měla průměrnou spotřebu pouhých 3,4 litru nafty na 100 km. Kuriózní studie Corsa Moon z roku 1997 dokonce připravila Corsu k pobytu na Měsíci (široká kola, sluneční panely na střeše atd.).
http://corsa-a.blog.cz/1108/opel-corsa-a-opel-treffen-foto-mix-clanek
OPEL CORSA-B (1993 – 2000)
Na frankfurtském autosalonu v roce 1986 se Opel pochlubil studií malého vozu oválných tvarů, nazvaného Junior. Vzhled tohoto malého vozu, podle názvu určeného hlavně mladé generaci, si tehdy získal značnou pozornost motoristické veřejnosti a stal se inspirací pro tvarové řešení Corsy druhé generace. Druhá generace Corsy (foto) se představila v roce 1993 a zaujala nadčasovými zaoblenými tvary a zvětšenými rozměry ve všech směrech. Její délka vzrostla proti Corse A o 107 mm na 3729 mm, šířka o 76 mm na 1608 mm a výška o 55 mm na 1420 mm. Moderním vnějším tvarům s oválnými světlomety, zasahujícími do masivního předního nárazníku, odpovídalo řešení interiéru se čtyřramenným volantem a osobitým válcovým orámováním přístrojové desky. Sportovní verze Corsy B navíc zdobil spoiler nad zadním oknem.
Objemy motorů a jejich výkony se u Corsy B rovněž posunuly k vyšším hodnotám. Zákazník mohl vybírat mezi čtveřicí zážehových motorů s rozvodem OHC a objemy 1,2 l (33 kW/45 k), 1,4 l (44 kW/60 k nebo s vícebodovým vstřikováním 60 kW/81,5 k) a 1,6 l s čtyřventilovým rozvodem (80 kW/109 k). Kdo chtěl diesel, mohl si vybrat mezi osvědčenými vznětovými motory Isuzu 1.5D (37 kW/50 k) nebo přeplňovaným 1.5TD (49 kW/66,5 k). Novinkou byl motor 1.7D s výkonem 44 kW (60 k).
Corsa B se pro koncern GM stala nástrojem k expanzi na světové trhy. Místo exportu hotových vozů začal ale General Motors vyvážet celé automobilky. Po španělské Zaragoze se výroba Corsy rozšířila v Evropě do východoněmeckého Eisenachu a portugalské Azambuji. Mimochodem, britský Vauxhall opustil název Nova a začal tyto malé vozy prodávat pod zavedeným jménem Corsa. Po Evropě následovaly další kontinenty. V Austrálii prodávala Corsy automobilka Holden pod názvem Barina, v Brazílii se Corsy vyráběly i ve verzích sedan, pick-up a kombi (brazilská Corsa Station Wagon se prodávala i v Evropě). Moderní závody vznikly i v Mexiku (sedan Chevy Monza, pětidveřový hatchback Swing a třídveřový Joy), Argentině, Chile, Jižní Africe a Indii. Sedany a kombi se vyráběly také v Číně v továrně Shanghai GM (Buick Sail). Corsa se tak stala skutečným celosvětovým vozem, i když v USA a Kanadě se nikdy neprodávala.
Zajímavou alternativou Corsy B se stalo malé sportovní kupé Opel Tigra, představené poprvé na frankfurtském autosalonu v roce 1995. Tigra používala většinu mechanických dílů z corsy. Svými přitažlivými tvary a jízdními vlastnostmi oslovila především mladou generaci. Třídveřové kupé s uspořádáním sedadel 2+2 mělo vnější rozměry 3922×1812x1340 mm a prodávalo se s čtyřválci ECOTEC 1.4i (66 kW/90 k) a 1.6i (78 kW/106 k). Se silnějším motorem, používaným i u sportovní verze Corsa GSi, dosahovalo rychlosti přes 200 km/h.
Na frankfurtské výstavě IAA v roce 1995 se Opel pochlubil ekonomickou verzí Corsa Eco 3 se vznětovým motorem 1.7 TDI, aerodynamicky optimalizovanou karoserií (přední a zadní spoiler, tvarované prahy) a systémem Start-Stop. Takto upravená Corsa měla průměrnou spotřebu pouhých 3,4 litru nafty na 100 km. Kuriózní studie Corsa Moon z roku 1997 dokonce připravila Corsu k pobytu na Měsíci (široká kola, sluneční panely na střeše atd.).
Re: OPEL ČLÁNKY
Kde je těch 122 Monz cabrio? Jednu bych potřeboval
Jinak příjemné čtení o Senatorech
Jinak příjemné čtení o Senatorech
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
m.artty napsal:Kde je těch 122 Monz cabrio? Jednu bych potřeboval
Jinak příjemné čtení o Senatorech
Tak já ti sem jednu + pár zajímavejch senatorů dám
Německá firma Keinath z Reutlingenu stavěla na základě Monzy A2 čtyřmístné kabriolety C5
Senator se ve verzi kombi nevyráběl. Jediný exemplář byl vyroben firmou Keinath jako prototyp
Výkonné a prostorné Senatory našly uplatnění také jako vozy záchranné služby
Opel Senator A2 byl oblíbeným vozidlem německých taxikářů, zvláště se vznětovým motorem
Re: OPEL ČLÁNKY
Jo jo, ten kabriolet by se mi moc líbil.... škoda, že jsem tenkrát nekoupil Asconu cabrio, když byla naprodej asi za 15 tisíc
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Re: OPEL ČLÁNKY
m.artty napsal:Jo jo, ten kabriolet by se mi moc líbil.... škoda, že jsem tenkrát nekoupil Asconu cabrio, když byla naprodej asi za 15 tisíc
"C" Asconu?? Pamatuju si tu co byla v inzerci asi za 260tis
Béčko je daleko zajímavější
Jinak tady je ještě české comprex Seno z Habru
Naposledy upravil OPEL OLD SCHOOL dne Sun Aug 07, 2011 12:11 am, celkově upraveno 1 krát
Re: OPEL ČLÁNKY
Ano, je to tak dva roky zpět byla jedna naprodej fakt asi za patnáctku, sice stav nic moc, ale já se toho nebojím
Jinak tady dávám jeden odkaz na mé stránky na jednoho pěkného Senatora A1. Bohužel jsem už asi ztratil kontakt na majitele, tuším, že to byl někdo z Tachova.
http://opel-omega.wz.cz/dubovosenator.html
Jinak tady dávám jeden odkaz na mé stránky na jednoho pěkného Senatora A1. Bohužel jsem už asi ztratil kontakt na majitele, tuším, že to byl někdo z Tachova.
http://opel-omega.wz.cz/dubovosenator.html
m.artty- Poèet pøíspìvkù : 1208
Join date : 17. 09. 10
Strana 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» HISTORIE VOZŮ OPEL - ČLÁNKY
» Články z časopisů a tisku
» Klubové Opely v tisku - Články
» Zajímavé články ze starších časopisů Flash
» CALIBRA CLUB & OPEL OLD SCHOOL CZ TEAM - 1. SPOLEČNÝ OPEL SRAZ 25. - 27. 5. 2018
» Články z časopisů a tisku
» Klubové Opely v tisku - Články
» Zajímavé články ze starších časopisů Flash
» CALIBRA CLUB & OPEL OLD SCHOOL CZ TEAM - 1. SPOLEČNÝ OPEL SRAZ 25. - 27. 5. 2018
Strana 2 z 5
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|